וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם ללוחמים בוועדת החוקה: "הלב שלנו עם החטופים. המילה 'עכשיו' מסכנת את חייהם וחיי הלוחמים"

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 14:05

ורדית קרוגר, אמם של שלושה לוחמים בעזה ודודתו של נדב ששילם בחייו בחילוץ של ניר עוז ונהרג בג'בליה, אמרה היום (שני) בוועדת החוקה: "שני אחייניי סיכנו את חייהם הלילה כדי לחלץ את החטופים ולהביא אותם הביתה, לוחם ימ"מ ולוחם שלדג; הלב שלנו עם החטופים. המילה 'עכשיו' מסכנת את חייהם ואת חיי הלוחמים"

בתום דברי המשפחות השכולות ומשפחות החטופים עם פתיחת הדיון, הוציא היו"ר ח"כ שמחה רוטמן את הוועדה להפסקה בתפילה:
"אַחֵינוּ כָּל בֵּית יִשְׂרָאֵל
הַנְּתוּנִים בַּצָּרָה וּבַשִּׁבְיָה
הָעוֹמְדִים בֵּין בַּיָּם וּבֵין בַּיַּבָּשָׁה
הַמָּקוֹם יְרַחֵם עֲלֵיהֶם
וְיוֹצִיאֵם מִצָּרָה לִרְוָחָה
וּמֵאֲפֵלָה לְאוֹרָה
וּמִשִּׁעְבּוּד לִגְאֻלָּה
הָשָׁתָא בַּעֲגָלָא וּבִזְמַן קָרִיב
וְנֹאמַר אָמֵן

תומר מקיבוץ נירים: "אני בן קיבוץ נירים חבר טוב מאוד של אורן ואסתר ויגב , אני בוגר תיכון מעלה הבשור 102 מבוגרי בית הספר מורים ומורות בני קבוצה ילדים וילדות של בני קבוצה הורי בני קבוצה חטופים. זה יום משמח אך באותה נשימה צר לי לומר, קשה מאוד להיות איש בשורות איוב. שחררום של יקירינו בהבנה הצנועה שלי 134 חטופים וחטופות- מי מהם עלול לשלם את מחיר יקר מאוד על העובדה שחילצנו שניים מתוכם. יש לנו אחריות לכולם לכל מי שנמצא שם, לחזור. יש לנו חובה לחטופים שיחזרו הביתה, שהיה שם בית שיאפשר להם לחיות בשקט ובשלווה. זה בא עם חובה להתחיל תהליך ארוך לאחות ולשקם ולקוות שנוכל לשאת את הצלקות. לחזק כולנו את בעלי הסמכות והחובה שיהיו אמיצים וגיבורים ויהיו נחושים להחזיר את החטופים הביתה בחיים".

ורדית קרוגר" "אמא של אוריה לוחם שייטת אלישע לוחם מגלן ואיטיאל לוחם אגוז כולם בעזה אין אנד אאוט, ודודה של נדב ששילם בחייו בחילוץ של ניר עוז ונהרג בג'בליה: אנחנו אימהות הלוחמים שהם הזהב והיהלומים שלנו, הם מוסרים את נפשם כדי לעשות הכל להחזיר את החטופים, את השלום, להחזיר את המהות והכבוד הלאומי לעם ישראל, על מנת להגיע לניצחון שהיה ברור מי הרע ומי הטוב. הלילה שני אחיינים שלי סיכנו את חייהם כדי לחלץ את החטופים ולהביא אותם הביתה, לוחם ימ"מ ולוחם שלדג. הלב שלנו עם החטופים. המילה "עכשיו" מסכנת את חיי החטופים ואת חיי הלוחמים. הילדים שלנו בעזה 4 חודשים חושבים על חיי החטופים. חמאס מבין רק שפה אחת".

דקל ליפשיץ "נכדו של עודד ליפשיץ ויוכבד שחזרה: "מברך כל לוחם שנמצא בעזה ומחרף נפשו להשבת החטופים ולהגן על המדינה. החילוץ הוא סיפור יוצא דופן שהרבה זמן לא ראינו כמותו. השמש זרחה לשתי משפחות אין לתאר כמה זה מדהים. חשוב לי להזכיר שלא רק הלחץ הביא את שניהם ויש לנו 134 איש נוספים שם שמבצע כזה עלול לפגוע בהם ובלוחמים.* צריך לחשוב על פעולה שתחזיר את כולם. אם נתמקד כל פעם להחזיר שניים נתמודד עם מצב קשה כי אנחנו מתמודדים עם אויב אכזרי. יש לפעול באחריות ולשקול כמה פעמים אם זו הדרך הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully