וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכה היחיד ב-60 מיליון שקלים בהגרלת הלוטו עדיין לא הגיע לדרוש את הפרס

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 20:49

בר המזל האלמוני הצליח לנחש נכונה את כל שבעת המספרים שעלו בהגרלת הלוטו של מפעל הפיס - 34, 30, 27, 26, 23, 20 ו-6. מלבדו, זכו שישה אנשים נוספים בפרסים בגובה 1.5 מיליון שקלים. לפני כחודש, זכו שני גברים בפרסים של 5 מיליון שקלים כל אחד

בווידאו: הישראלי שזכה 14 פעמים בלוטו חוזר לארץ: "הסתובבתי כמו פושע"/חדשות ערוץ 13

אולי זה אתם? הזוכה היחיד בפרס הגדול בהגרלת הלוטו של מפעל הפיס שנערכה אמש (שבת), העומד על 60 מיליון שקלים - עדיין לא הגיע לדרוש את כספו. בר המזל האלמוני, שמילא את טופס הדאבל לוטו, הצליח לנחש נכונה את כל שבעת המספרים שעלו בהגרלה - 34, 30, 27, 26, 23, 20 ו-6. מלבדו, זכו שישה אנשים נוספים בפרסים בגובה 1.5 מיליון שקלים, ומאות בפרסים נמוכים יותר - הנעים בין כמה עשרות שקלים לכמה אלפים.

לפני כחודש, שני גברים זכו ב-5 מיליון שקל כל אחד בהגרלת הלוטו, ועבור אחד מהם זוהי הפעם השלישית שבה גרף פרס משמעותי במסגרת ההגרלה. אתמול הגיעו שני הזוכים המאושרים לבית מפעל הפיס, בהפרש של דקות בודדות זה מזה.

טבלת זכיות לוטו. אתר הלוטו, צילום מסך
טבלת זכיות לוטו/צילום מסך, אתר הלוטו
טבלת זכיות לוטו. אתר הלוטו, צילום מסך
טבלת זכיות לוטו/צילום מסך, אתר הלוטו

תחילה הגיע הזוכה הראשון, גבר בתחילת שנות ה־50 לחייו. קבלן בנייה, נשוי ולו שלושה ילדים, מאזור המרכז. הוא סיפר כי זו אינה הפעם הראשונה שבה הוא נמצא במעמד זה, כאשר בעבר זכה בפרס השלישי (ניחוש של 5 מספרים + המספר החזק) ובפרס השני (ניחוש של 6 מספרים).

"בתקופת הקורונה זכיתי בפרס השני", שיחזר הזוכה. "הפרס היה 750 אלף שקל ואת כל כספי הזכייה השקעתי בילדים, שבאותה תקופה התחתנו באירועים מאוד מושקעים, בהתאם למגבלות ההתקהלות שהיו. לא סיפרתי לאיש על דבר הזכייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully