וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום נגד תושב בת ים: שידל קטינה עם מוגבלות לבוא עימו לביתו - ותקף אותה מינית

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 18:53

על פי האישום, הגבר בן ה-62, ראה את הילדה בת ה-13 ברחוב בעיר וניסה לשכנע אותה להתלוות אליו לביתו. היא סירבה וצלצלה לאמה, שהנחתה אותה לא לדבר עם הזר ולעזוב את המקום. עם זאת, הנאשם המשיך לשדל את הקטינה לבוא עימו ופגע מה מינית. בסיום מעשיו, נתן לה 15 שקלים

בווידאו: בנות משפחתו של הנער שיואשם באונס יוצאות מבית המשפט לנוער בבת ים/מערכת וואלה!

גבר בן 62 תושב בת ים הואשם היום (ראשון) שתקף מינית ילדה בת 13 עם מוגבלות בעיר מגוריו - לאחר ששכנע אותה לבוא "לנקות את ביתו". על פי האישום, הגבר, שראה את בת ה-13 ברחוב בעיר, ניסה לשכנע אותה לבוא עימו לביתו. היא סירבה וצלצלה לאמה, שהנחתה אותה לא לדבר עם הגבר הזר ולעזוב את המקום. עם זאת, המשיך החשוד לשדל את הקטינה לבוא עימו למקום מגוריו - שם פגע מה מינית. בסיום מעשיו, נתן לה הנאשם 15 שקלים.

שוטרי תחנת בת ים את בן ה-62 בסוף החודש שעבר, זמן קצר לאחר קבלת דיווח בעניין התקיפה. עם הגשת כתב האישום בבית המשפט, הוגשה בקשה למעצרו עד סיום ההליכים נגדו.

חשודים נעצרו בגין סחיטה באיומים של בעל עסק. 16 בינואר 2024. דוברות משטרת ישראל
מעצר, ארכיון/דוברות משטרת ישראל

בשישי, בית משפט השלום האריך בשישה ימים את מעצרו של תושב קרית שמונה ציון ונונו בן ה-64, החשוד כי ביצע מעשים מגונים בשלושה ילדים בני ארבע עד שבע במלון מפונים באזור גוש דן. החשוד טען מצידו כי מדובר היה במגע פיזי "תמים", למרות שלא הייתה היכרות מוקדמת בינו לבין הילדים.

משטרת גלילות פתחה אתמול בחקירה כנגד גבר בן 64, שפונה מיישוב מגוריו שבצפון לבית מלון למרכז, עם קבלת תלונה נגדו. על פי החשד, פגע הגבר מינית בשלושה ילדים בגילאי ארבע עד שבע שפונו גם הם לבית המלון יחד עם משפחתם בגלל המלחמה. ממדי הפגיעה טרם הובהרו, כשבשלב הזה מיוחסת לחשוד עבירת ביצוע מעשים מגונים. מהמשטרה נמסר כי ייתכן שהחקירה תוביל לכיוונים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully