וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב אירווייז: חברת הקבינט הביטחוני תטוס באמצע המלחמה גם להודו

עודכן לאחרונה: 10.2.2024 / 22:14

הביקור בסרי לנקה ביחד עם בתה הורחב לנסיעה להודו לקידום הגשר היבשתי מאבו דאבי לישראל - שכבר פועל. זאת לא תהיה הפעם הראשונה ששרת התחבורה יוצאת לנסיעה תיירותית בתירוץ של נסיעה מקצועית

מירי רגב בתחנת ריענון לכוחות הביטחון שהקים משרד התחבורה בכביש 6 מלחמת עזה חרבות ברזל/משרד התחבורה

מירי רגב משנה גרסה: לאחר הביקורת הציבורית שעוררה נסיעתה לחתום על הסכם תעופה עם לסרי לנקה, הודיעה הערב (שבת) שרת התחבורה כי הביקור יורחב לנסיעה להודו הסמוכה, לקידום הגשר היבשתי בין מדינות המפרץ לישראל, ולהקרנת סרטון הזוועות מטבח החמאס בפני גורמי משקל ומשפיענים במומבאי.

רגב, חברת הקבינט המדיני-ביטחוני, תיעדר מהארץ במשך יותר משבוע בעיצומה של מלחמה, לביקור שאליו תצטרף בתה, על חשבון המשפחה לדברי רגב. רגב בחרה לנסוע למרות שהקבינט עשוי להידרש לאשר בקרוב עסקה להחזרת חטופים תמורת שחרור מחבלים פלסטינים והפוגה ארוכה במלחמה, עשרות אלפי ישראלים פונו מגבול הצפון והעימות עם חיזבאללה הולך ומסלים.

שרת התחבורה מירי רגב בדיון על גשר יבשתי מהמפרץ הפרסי לישראל. משרד התחבורה,
שרת התחבורה מירי רגב בדיון על גשר יבשתי מהמפרץ הפרסי לישראל/משרד התחבורה

הנימוק לביקור בסרי לנקה הוא חתימה על הסכם תעופה בין שתי המדינות, למרות שהסכם עזה נחתם כבר לפני 20 שנה, ב-2004, ועדיין תקף. רק בשבוע שעבר שעברה ארקיע שיא ישראלי כאשר ביצעה טיסה ישירה מקולומבו לנתב"ג במטוס אירבאס צר גוף, כחלק מהקו שחנכה למדינת האי.

גם הפעילות לקידום הגשר היבשתי מאבו דאבי לישראל שאמור לשרת בין השאר ייצוא וייבוא מהודו, באמצעות משאיות ורכבות, אינה חדשה. שר החוץ ישראל כץ החלה בה עוד כאשר כיהן כשר התחבורה, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הכריז בעצמו על קידום יוזמה כזאת. וכפי שנחשף בוואלה, קו משאיות עוקף המורדים החות'יים פועל כבר שלושה חודשים באמצעות חברת טראקנט, שהעבירה בו כבר מאות משאיות עם סחורה מהמזרח לישראל.

זאת לא תהיה הפעם הראשונה מאז שבה רגב למשרד התחבורה לפני כשנה שבה מגדירה רגב נסיעה תיירותית כנסיעה מקצועית כדי להצדיקה, או מנסה לקבל קרדיט על פעילות של קודמיה בתפקיד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הסכם תעופה עם אזרבייג'אן:

ביולי שעבר הגישה רגב לאישור הממשלה הסכמי תעופה חדשים עם אזרבייג'אן, ויטנאם ותאילנד, כולן מדינות שחברות תעופה ישראליות טסות אליהן כבר שנים. על ההסכם עם אזרבייג'אן עוד חתמה מרב מיכאלי קודמתה עם שר התחבורה האזרי רשאד נבאייב בפגישה בארץ.

מפת מסלולי ההובלה במשאיות מהמפרץ לישראל. טראקנט,
מפת מסלולי ההובלה במשאיות מהמפרץ לישראל/טראקנט

הסכם תחבורה עם מרוקו:

במאי המריאה רגב לביקור של שבוע במרוקו, ועימה בכירים בחברות התחבורה הממשלתיות ופעילי ליכוד. גולת הכותרת: חתימת הסכם להכרה הדדית ברישיון הנהיגה של שתי המדינות, עניין טכני שבו עסקו עד היום רק דרגים מקצועיים. זאת בזמן שעיקר התיירות הישראלית למרוקו היא בקבוצות באוטובוסים, ואין כמעט תיירים מרוקאים שמבקרים בישראל. עלות הביקור עמדה על קרוב לחצי מיליון שקל.

שרת התחבורה מירי רגב ומקבילה ממרוקו. דוברות משרד התחבורה,
מירי רגב במרוקו/דוברות משרד התחבורה

הסכם תעופה עם מקסיקו:

באוקטובר התגאתה רגב בחתימה על הסכם תעופה עם מקסיקו, "הסוף לקונקשן: בקרוב טיסות ישירות לקנקון ולמקסיקו". זאת לאחר שבילתה חופשה בחגים במדינה ועם הקהילה היהודית בה. רגע לפני פרוץ מלחמת חרבות ברזל עוד הספיקו גורמים בחברות התעופה הישראליות למסור שאין להן כוונות להפעיל טיסות כאלה, בגלל הדרישה המועטה, המחיר היקר, והעובדה שיש מגוון טיסות לשני היעדים משדות תעופה רבים בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully