וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע בן 30 נהרג לאחר שהתנגש במעקה בטיחות בנגב

עודכן לאחרונה: 10.2.2024 / 17:33

רוכב אופנוע כבן 30 נהרג היום (שבת) לאחר שהתנגש במעקה בטיחות בחורה שבנגב. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום.

פראמדיק מד"א כרמל כהן וחובש בכיר בהאד אלסייד סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הרוכב שוכב בסמוך לאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

אתמול הובא גבר בן 40 למרכז הרפואי צפון בפוריה, לאחר שנפצע קשה בתאונת אופנוע. הוא מטופל בחדר הטראומה וצפוי לעבור ניתוח. גבר בן 35 נפצע בתאונה קל ופונה גם הוא לבית החולים.

עוד דווח אתמול כי גבר בן 46 נפצע באורח קשה בתאונה בין שני כלי רכב סמוך למחלף יפתחאל בגליל התחתון. גבר נוסף, בן 60, נפצע באורח בינוני. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. הפצוע קשה סובל מחבלה רב מערכתית, והפצוע בינוני סובל מחבלת ראש.

ביום חמישי עכבה המשטרה לחקירה תושב חולון, בחשד למעורבות בתאונת דרכים קטלנית בכביש 46, סמוך לצומת אל על. בתאונה נהרג רוכב אופנוע מפגיעת משאית. הרוכב הוא בן 43, תושב העיר חברון. מותו נקבע במקום על ידי גורמי רפואה. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ופתחו בחקירה, שבמהלכה עכבו לחקירה את נהג המשאית, תושב חולון כבן 48 בחשד למעורבות בתאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully