וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות החטופים נפגשו עם בכירי הצלב האדום

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 17:50

משפחות החטופים והנרצחים נפגשו הלילה עם נציגי בכירים מהצלב האדום בניו יורק, במהלך מסע הסברה להעלאת המודעות ל-7 באוקטובר ולחטופים, במשלחת לארה"ב מטעם משרד התפוצות ובשיתוף משרד החוץ

כריס הרלנד, מצוות הייעוץ המשפטי של הצלה האדום, פנה אל בני משפחות החטופים והנרצחים: "יש לי 2 ילדים ואני רואה בתמונות את הפנים של הילדים החטופים ומזדהה עם הכאב. חשוב שאתם מפעילים לחץ".

ניסים לוק, אביה של שני לוק ז"ל, שיצא במשלחת לארה"ב לסייע למשפחות החטופים, ציין אמש את יום הולדתה ה-23 שמעולם לא ייחגג: "היום יום הולדתה של שני ואני מבקש להדליק נר אבל לא רק לה, לכל האנשים שאינם, יש חור בלב בהעדרם. כל יום שעובר הסיכוי שיחזרו קטן. זו אחריותכם בצלב האדום להפעיל לחץ היכן שניתן, זו המטרה של הארגון שגם מקבל תקציב מהעולם - אבל אתם לא עושים את עבודתכם".
במשלחת, לצדו של ניסים לוק, יעקב ארגמני אביה של נועה ארגמני שנחטפה עם בן זוגה אבינתן אור, איילת אמו של יונתן סמרנו ז"ל שנחטף מהמסיבה ונרצח, שחר מור קרוב המשפחה של החטוף אברהם מונדר, של רועי מונדר ז"ל שנרצח ושל רותי, קרן ואוהד מונדר בן ה-9 ששוחררו משבי חמאס, עופר שמיר קרובת המשפחה של האחים דולב וארבל יהוד שנחטפו ביחד עם בן זוגה של ארבל אריאל קוניו, ושרון קלדרון קרובת משפחתם של עופר קלדרון שנחטף וילדיו סהר וארז ששוחררו מהשבי במסגרת עסקת שחרור קודמת.

יעקב ארגמני, אביה של נועה הנמצאת בשבי חמאס מאז 7 באוקטובר, קרא לעזור למלא את משאלתה היחידה של אשתו, החולה בסרטן סופני: לראות את נועה, בתם היחידה.

נציגי המשפחות נפגשים במהלך מסעה של המשלחת עם שגרירים, בכירי ממשל, חברי פרלמנט וארגונים בינלאומיים, וכן עם גופי תקשורת מקומיים ובינלאומיים.

מסע ההסברה התחיל בדנוור, שם קיימו חברי המשלחת מצעד למען החטופים, וכן מחווה מיוחדת במהלך משחק NBA של הקבוצה המקומית נגד פורטלנד. בני המשפחות התקבלו בחיבוק במהלך פגישה בסנאט, בה שטחו את סיפוריהם הכואבים.

המשלחת הממשלתית הנמצאת עתה בארה"ב היא המשלחת ה-11 בסדרת המשלחות שיצאו לחו"ל מתחילת המלחמה ביוזמת משרד התפוצות והמאבק באנטישמיות ובשיתוף משרד החוץ ומנהלת עמ"י, כאשר עד כה התקיימו משלחות בלונדון, רומא, בריסל ואיחוד אירופי, אטלנטה ושיקגו, מיאמי ומקסיקו, קנדה, אוסטרליה, יפן ופריז, במטרה להפעיל לחץ בינלאומי להשבת החטופים ולפעולות כנגד החמאס

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully