וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי צריך לזרוק אותה לים": פרטים חדשים על רצח התיירת בדיזנגוף

עודכן לאחרונה: 9.2.2024 / 11:35

מרגושין נהג להיפגש עם נשים שעוסקות בזנות, ולהביע תסכול על כך שאינן מספקות אותו. לאחר שנמלט מהזירה, מרגושין חיפש בגוגל את הצירוף "רצח בתל אביב", וביקש מאחותו למשוך כסף מחשבונו. לוחם אש שפעל לכיבוי השריפה אמר כי אזגדיאן הייתה כה מרוטשת עד שחשב אותה לבובה

כתב אישום יוגש נגד החשוד ברצח אילנה אזגדיאן בתא/דוברות משטרת ישראל

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) נגד דניאל מרגושין בן ה-33 מאשדוד, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אילנה אזגדיאן. כתב האישום מתבסס על מספר רב של ראיות שקשרו אותו לביצוע הרצח המחריד ברחוב דיזנגוף בחודש שעבר.

אזגדיאן, אזרחית רוסיה ואם לשתי ילדות, שהתה בישראל באמצעות ויזת תייר ולנה בדירה ברחוב דיזנגוף במסגרת "סאבלט" בתמורה לשמירה על הכלב של בעלי הדירה. חברתה של אזגדיאן סיפרה לפני כמה שבועות בשיחה עם וואלה, שהמנוחה הגיעה לישראל על מנת לבקש עתיד טוב יותר לה ולבנותיה הקטנות. "אילנה עשתה הכל בשביל המשפחה שלה", סיפרה חברתה. "היא אמרה לבנות שלה שהן עוד יצטרפו אליה בישראל". הנרצחת כבר החלה בהליך גיור וגם הייתה בדרכה לקבל אזרחות רשמית, אך התקווה לחיים טובים לה ולילדותיה נקטעה כאשר מרגושין הגיח בלילה לדירה, ורצח אותה באכזריות מחרידה.

אילנה אזגדיאן. ללא, אתר רשמי
"עשתה הכל בשביל המשפחה שלה". הנרצחת אילנה אזגדיאן/אתר רשמי, ללא

בחקירתו, הנאשם הודה שנהג להיפגש עם נשים שעוסקות בזנות בדירותיהן, לאחר שהכיר אותן באתרים יעודיים לכך. מרגושין גם אמר שאהב לדבר עם אזגדיאן וכי הייתה ביניהם סימפטיה, "היא הייתה מגניבה", הוסיף. כשנשאל על טיב הקשר שלו עם הנרצחת, הוא בחר לשמור על זכות השתיקה, אך חברו של מרגושין ציין בעדותו כי סיפר לו שנפגש עמה. כשנשאל על המניע לרצח, מרגושין בחר שלא לענות. רק עם תום החקירה, וכיבוי מצלמת התיעוד, מרגושין פצה את פיו ואמר: "האמת שלא רציתי להרוג אותה". החוקר שאל אותו מה ניסה לעשות, "לדבר", ענה הנאשם.

היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב ירקון, עליה הוטלה משימת החקירה, אספה הקלטה קולית של שיחה בין החשוד לחברו ובה הוא הביע זעם ותסכול על התנהגותן של נשים שנמנעות להזמינו לבתיהן, ועל נשים שעוסקות בזנות ואינן מספקות אותו מינית.

כתב האישום גורס כי הדרך בה נכנס מרגושין לדירה, מעידה על כוונה לרצוח אותה. האישום מתייחס לתיעודי מצלמות האבטחה שהגיעו לידי היחידה החוקרת בהם ניתן לזהות דמות מטפסת למרפסת המנוחה ופורצת אל הדירה. בתיעוד נוסף ממצלמות האבטחה, נראית דמות יוצאת מדלת הבניין בשעות הבוקר המוקדמות, תועד גם מסלול הימלטה של הדמות, שלבשה חולצה בעלת כיתוב star wars שנמצאה בביתו של הנאשם במהלך החקירה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אישה כבת 35 נספתה למוות בדירה ברחוב דיזנגוף. 18 בינואר 2024. זק"א
התקשר לאחותו ואמר שיש לו "חדשה רעה". זירת הרצח ברחוב דיזנגוף בתל אביב/זק"א

כאשר מרגושין תועד בתוך אוטובוס, הוא נראה עם אצבע מדממת, ככל הנראה מהתנגדות של אזגדיאן לאלימות. אחותו של מרגושין העידה בחקירה שהוא יצר איתה קשר לאחר הרצח ועדכן אותה שיש לו "חדשה רעה", שלח לה את פרטי חשבון הבנק שלו וביקש ממנה למשוך כספים מחשבונו.

לפי כתב האישום, מרגושין הצית את הדירה בשני מוקדים על מנת לטשטש את מעשה הרצח ולשבש את החקירה. לוחם אש שפעל לכיבוי השריפה בדירה, העיד בחקירה שהוא הבחין בדמות שהושחתה קשות וסבר כי מדובר בכלל בבובה. חיפוש בטלפון של מרגושין העלה כי חיפש בגוגל את הצירופים, "רצח בתל אביב" ו-"הצתה בתל אביב", ככל הנראה כדי לבדוק, האם המקרה נחקר כהצתה או רצח.

דוחות שהוגשו במהלך החקירה על ידי מומחה לרפואה משפטית העלו שעל ידיה של אזגדיאן היו "פצעים שיכולים להיות פצעי הגנה". עוד עלה מהדוחות שהמנוחה מצאה את מותה כתוצאה מדקירות, ורק לאחר מכן, הוצתה ונשרפה. דגימות DNA של המנוחה נמצאו על ידיו ועל בגדיו של מרגושין.

החשוד ברצח התיירת בת"א ניסה לדקור שוטרים סמוך לתחנה המרכזית, ירושלים, 18 בינואר 2024. דוברות משטרת ישראל
דוח רפואי מעלה כי על דיה של אזגדיאן היו "פצעים שיכולים להיות פצעי הגנה". התחנה המרכזית בירושלים, שם נעצר/דוברות משטרת ישראל

מרגושין אותר בתחנה המרכזית בירושלים ונעצר על ידי המשטרה. במהלך מעצרו, התנפל על השוטרים עם סכין שלופה וניסה לדקור אותם. השוטרים בתגובה, ביצעו ירי ונטרלו אותו במקום. כתוצאה מהירי, מרגושין נפצע באורח קשה ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. בעודו מאושפז, מרגושין אמר לזקיף ששמר עליו: "מה הדירה נשרפה ממש? ומה עם הבחורה, גם? חבל לי על הילדים שלה, אם לא הייתי שורף את הדירה היו מגלים רק אחרי 4 ימים שהיא מתה, המשטרה גם הייתה מגיעה אלי?". במהלך חקירתו הוסיף מרגושין: "הייתי צריך לזרוק אותה לים, זה היה אחרת".

בנוסף לאישום העיקרי, מרגושין מואשם בניסיון רצח של השוטרים שעצרו אותו, סעיף המתבסס על ראיות ישירות של עדויות שוטרים, אזרחים ותיעוד בסרטון. בבקשת המעצר נגדו שהגיש עו"ד יונתן אליהו טל מפרקליטות מחוז תל אביב, נכתב: "מעשיו מהווים למעשה את חלום הבלהות של כל אזרח, ההולך לישון בביתו, ובאישון לילה נכנס אדם ושוחט אותו באכזריות רבה, בעשרות דקירות סכין, ללא כל התגרות, בעודו ישן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully