וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוענח רצח התיירת בדירה ברחוב דיזנגוף בת"א, כתב אישום יוגש נגד החשוד

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 14:07

המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד דניאל מרגושין בגין רצח אילנה אזגדיאן "באכזריות מיוחדת". על פי החשד, מרגושין דקר אותה כ-20 פעמים לפני שהצית את דירתה. מהחקירה עלה כי בין השניים הייתה היכרות מוקדמת ואינטימית. נציג המשטרה עדכן כי יבקש את מעצרו עד תום ההליכים

כתב אישום יוגש נגד החשוד ברצח אילנה אזגדיאן בתא/דוברות משטרת ישראל

היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ירקון הודיעה הבוקר (שלישי) כי הובילה לפענוח הרצח האכזרי והצתת דירתה של אילנה אזגדיאן ברחוב דיזנגוף בתך אביב בחודש שעבר. החשוד ברצח, דניאל מרגושין, בן 34 מאשדוד, הובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. במקביל, הוגשה נגדו הצהרת תובע - זאת לקראת כתב האישום שיוגש נגדו ביום חמישי הקרוב לצד בקשה מעצר עד תום ההליכים.

מהחקירה המשטרתית שניהלה המשטרה, עלה כי למרגושין הייתה היכרות מוקדמת ואינטימית עם אזגדיאן שהתבססה ככל הנראה על עיסוקה של זו בזנות. המשטרה גילו כי הוא שוחח עמה כמה פעמים קודם לכן.

סימני האלימות על גופה של אזגדיאן בת ה-35, שהתגוררה בתל אביב לאחר שהגיעה לארץ מרוסיה, העידו כבר בתחילת החקירה, להערכת המשטרה, שאכן מדובר ברצח. על פי החשד, דקר אותה מרגושין כ-20 פעמים. עוד באותו היום, המשטרה עצרה את מרגושין כשגופו עוד מגואל בדם, כחשוד במעשה.

אילנה אזגדיאן. דוברות זק"א ת"א, אתר רשמי
"אם חד הורית לשתי בנות בגיל 10 - עשתה הכל בשביל המשפחה שלה"/אתר רשמי, דוברות זק"א ת"א

מרגושין, שניסה לכאורה להימלט, אותר בתחנה המרכזית בירושלים ונעצר על ידי המשטרה. במהלך מעצרו, התנפל על השוטרים עם סכין שלופה וניסה לדקור אותם. השוטרים בתגובה, ביצעו ירי ונטרלו אותו במקום. כתוצאה מהירי, מרגושין נפצע באורח קשה ופונה לקבלת טיפול רפואי. במשטרה סיפרו כי "עם התקדמות החקירה מצבו של החשוד התייצב ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בת"א בחשד לרצח באכזריות מיוחדת ועבירות נוספות".

ארגון "קול שורדות הזנות בישראל", מסרו בתגובה: "נשים צעירות מאזורים לא יציבים כלכלית ופוליטית נופלות לעתים קרובות קורבן לגורמים עברייניים, שמשדלים אותן לתעשיית המין במדינה זרה במרמה או תוך ניצול פגיעות. גם בישראל ניתן למצוא רשתות סחר, שרואות בנשים האלה טרף קל".

לגברי הארגון, "הנשים מגיעות לבתי בושת בארץ מבלי שתהיה להן משפחה, קהילה תומכת, שפה או ידיעת החוק וזכויותיהן. הסכנה שנשקפת להן במצב הזה מעבריינים אלימים, סרסורים וצרכני זנות, היא בלתי נתפסת. אם מדינת ישראל הייתה אוכפת את החוקים הקיימים נגד סרסרות, סחר בנשים וצריכת זנות - חיי האישה הצעירה הזו היו יכולים להינצל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אישה כבת 35 נספתה למוות בדירה ברחוב דיזנגוף. 18 בינואר 2024. זק"א
"הייתה מין בחורה כזו שלא בוכה בחיים", סיפרה חברתה של אילנה/זק"א

"בתום חקירה מהירה ומורכבת, באמצעות ממצאים וראיות פורנזיות, הצליחו חוקרי היל"פ לקשור את החשוד לעבירת הרצח ולגבש תשתית ראייתית נגדו", הודיעו הבוקר במשטרה. "היום הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד בגין רצח באכזריות מיוחדת ובימים הקרובים בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בבית משפט השלום בתל אביב".

"היא הייתה אם חד הורית לשתי בנות בגיל 10 בערך, שהסבא והסבתא שלהן שמרו עליהן בזמן שאילנה הייתה בארץ", סיפרה לוואלה! חברתה הטובה של אזגדיאן שביקשה להישאר בעילום שם. "אילנה עשתה את הכל רק בשביל המשפחה שלה. היא אמרה לבנות שלה שהן עוד יצטרפו אליה בעתיד לישראל".

החברה סיפרה שאזגדיאן נולדה בארמניה ועברה להתגורר ברוסיה. היא הגיעה לפני מספר שנים לארץ במטרה למצוא פרנסה ולשלוח את הכספים לבנותיה והוריה. במהלך שהותה בישראל היא החלה בתהליך גיור וקבלת אזרחות רשמית, ואף נהגה ללכת לאולפן ללימודי עברית.

החשוד ברצח התיירת בת"א ניסה לדקור שוטרים סמוך לתחנה המרכזית, ירושלים, 18 בינואר 2024. דוברות משטרת ישראל
"אם ישראל הייתה אוכפת את החוקים נגד סחר בנשים - חייה היו יכולים להינצל"/דוברות משטרת ישראל

"עכשיו אני לא יודעת מה יעלה בגורל הבנות שלה", אמרה בכאב החברה. "היא ממש רצתה ודיברה על לבנות את החיים שלה בארץ, להביא לכאן את הילדות שלה. היא אמרה כבר לילדים שהם ילמדו עברית ויצטרפו אליה לכאן".

השתיים נפגשו לפני כמה שנים, כאשר ביקשו להכיר חברות חדשות דוברות רוסית שמתגוררות בארץ. החברה מספרת שהן בילו זמן רב ביחד. "אילנה הייתה בחורה שמאוד בטוחה בעצמה", סיפרה החברה. "היא לא שיתפה אנשים בפחדים או בחששות שלה. היא הייתה מין בחורה כזו שלא בוכה בחיים. היא גם הייתה מאוד חכמה, והיה לה ידע כללי רחב. היא כל הזמן שאלה שאלות בשיעורים באולפן ורצתה ללמוד כמה שיותר".

העבירות המיוחסות לו הן הצתה ורצח באכזריות מיוחדת או התעללות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully