וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוליית מחסלים נעצרה באשדוד, בדרך ליעד החיסול

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 17:14

היחידה המרכזית של המשטרה במרחב לכיש עצרה אתמול (חמישי) חוליית מחסלים, אשר התכוונה להתנקש בחייו של אדם. הבלשים זיהו את המחסלים כשהם רוכבים על אופנוע באשדוד לעבר היעד. שני החשודים, בני 20 ו-28, תושבי אשדוד וקרית מלאכי, משתייכים לכנופיית פשיעה בדרום. הם נעצרו לחקירה בימ"ר לכיש והובאו היום לדיון בפני בימ"ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

מפקד המחוז הדרומי, ניצב אמיר כהן אמר על המקרה: "לצד המשימות הרבות של שוטרי המחוז בצל הלחימה, אנחנו ממשיכים בלחימה עיקשת מול ארגוני הפשע. אני רוצה לשבח את כוחות המרחב וימ"ר לכיש של המחוז על פעולה מדויקת ומקצועית שהובילה למעצרם של החשודים. שוטרי המחוז הדרומי ימשיכו לפעול על פי התוכניות המבצעיות שקבענו בכדי לתת ביטחון ושירות לאזרחי ישראל".

מפקד מרחב לכיש, נצ"מ רועי ולדמן אמר "מעצר על חם רגע לפני הוצאתו לפועל של חיסול הוא תוצר של פעילות רצופה וממוקדת, עיקשת ונחושה, תוך הפעלת מאמצים מודיעיניים ומבצעיים, המצריכה השקעת זמן ומשאבים רבים, כל זאת בצילה של המלחמה המתמשכת והמצב הבטחוני המתוח. נמשיך לפעול ביתר שאת על מנת למנוע פגיעה בחיי אדם ולהבטיח את שלומו ובטחונו של הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully