וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניה ליועמ"ש להעמיד לדין פלילי פעיל שלום שקרא לציונות הדתית "ארגון טרור"

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 14:36

מטה "רוח הארץ", פנה ליועצת המשפטית לממשלה, באמצעות עו"ד יותם אייל מהפורום המשפטי למען ישראל ציונית ודמוקרטית, בבקשה להורות להעמיד לדין פלילי את מוחמד דראושה בגין הסתה ולשון הרע כנגד ציבור. בכנס שהתקיים באחרונה, כינה דראושה את הציונות הדתית כ"ארגוני הטרור החמושים בישראל", השווה את הציונות הדתית לחמאס ואף כינה אותם "חלאות".

הבקשה הוגשה בגין הדברים שאמר שבוע שעבר בכנס פורום "ארגוני שלום", בהם כינה דראושה את הציונות הדתית כ"ארגוני הטרור החמושים בישראל", והשווה את הציונות הדתית לחמאס, וטען כי "הם ארגון הטרור הכי משמעותי". עוד הוסיף דראושה כי מדובר ב"חלאות", ואף קרא לזייף את הבחירות כדי להוריד את הימין מהשלטון.

במכתב ליועצת המשפטית צויין: "ניתן לראות בנקל שהציונות הדתית אינה עונה להגדרות של ארגון טרור, בטח כאשר מדובר בהגדרה כל כך רחבה של ציבור שלם בישראל, ציבור אשר מהווה חלק אינטגרלי מהחברה, תורם לה, נותן בשבילה את נפשו ואת חייו, לפיכך אין מחלוקת כי דבריו של דראושה מהווים לשון הרע כנגד ציבור הציונות הדתית".

"גם חומרת הדברים אינה עומדת ברף הרגיל, השוואתם של בני הציונות הדתית לחמאס אשר טבח רק לאחרונה באזרחי מדינת ישראל בצורה איומה ורצח כ-1200 איש, ערף ראשים וביתר תינוקות, ואף אמירה כי הציונות הדתית עולה עליו ומסוכנת ממנו בה בשעה שאנו נלחמים נגד האויב הרצחני, עומדת ברף החמור ביותר של לשון הרע ואף מתירה את דמם של בני הציונות הדתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully