וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גפני נגד גולדקנופף: "הממשלה קשורה למלחמה והיא האחראית"

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 13:21

יו"ר מפלגת דגל התורה התנגד לדברי יו"ר הרשימה שלו, שהתנער מאחריות למחדל ה-7 באוקטובר בריאיון שנתן. "כולנו נושאים באחריות", אמר גפני. בנוסף מתח ביקורת על דברי גולדקנופף בכנס הימין לחידוש ההתנחלויות ברצועה: כי "צריך להתיישב בגליל, בכרמיאל - לא בעזה"

גפני נגד גולדקנופף/מעריב

יו"ר ועדת הכספים וחבר הכנסת מטעם יהדות התורה, משה גפני, אמר הבוקר (חמישי) כי "כולנו נושאים באחריות, אין דבר כזה שהממשלה לא קשורה למלחמה. היא קשורה והיא האחראית". את הדברים אמר בתגובה לדבריו של יו"ר יהדות התורה השר יצחק גולדקנופף, שאמר אתמול כי אף אחד מחברי הקואליציה לא יפרשו בסיום המלחמה.

בנוסף אמר גפני כי הוא "לא חושב שצריך להתיישב בעזה, צריך להתיישב בגליל, בכרמיאל, לא בעזה". את הדברים אמר בטקס הנחת אבן הפינה לתלמוד תורה של החינוך העצמאי בכרמיאל. זאת, על רקע השתתפותו של גולדקנופף בכנס ההתיישבות בעזה לפני כמה שבועות, שעורר ביקורת בקרב רבים.

משה גפני ועדת כספים. נועם מושקוביץ דוברות הכנסת,
"כולנו נושאים באחריות". גפני/נועם מושקוביץ דוברות הכנסת

אתמול אמר יו"ר יהדות התורה השר יצחק גולדקנופף בריאיון לאתר החרדי כיכר השבת כי "אף אחד מחברי הממשלה לא יפרוש ממנה" לאחר המלחמה. לדבריו, "בן גביר, לפי מספר הפעמים שהוא איים לפרוש, זה לא מראה שכשהוא מאיים הוא פורש. הניסיון מראה שהוא לא פורש. אני גם לא רואה שאף אחד פורש, למי רע פה? 64 חברי כנסת, יש משרדי ממשלה. הכל עובד ויש תקציב מסודר".

"מה, יום אחרי מלחמה הממשלה צריכה ליפול? מה שייכת הממשלה למלחמה?", אמר. לאחר שגולדקנופף נשאל על האחריות למחדל, ענה: "עכשיו זה משהו חדש. יישבו על המשוכה הזאת הרבה אנשים שירוויחו הרבה כסף לבדוק מה כאן היה?".

לאחר שנשאל שוב על לקיחת אחריות ויציאה לבחירות מחדש כדי לזכות באמון הבוחר מחדש השיב השר: "גם זה יהיה בוועדת החקירה שתסיים ב-2028 את עבודתה, אולי ב-2027".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully