וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר גולדקנופף: אף אחד לא יפרוש מהקואליציה אחרי המלחמה - מה שייכת הממשלה למלחמה?

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 18:59

בריאיון לאתר חרדי שלל יו"ר יהדות התורה את האפשרות לערוך בחירות מחדש: "זה יהיה בוועדת החקירה שתסיים ב-2028 את עבודתה, אולי ב-2027". לדבריו, אמנם בן גביר איים מספר פעמים שיפרוש, אך אף ח"כ לא יעשה זאת: "למי רע פה? 64 חברי כנסת, יש משרדי ממשלה. הכל עובד"

בווידאו:ראש הממשלה בנימין נתניהו הניח אבן פינה ליישוב אופיר ע"ש ראש מועצת שער הנגב אופיר ליבשטיין ז"ל. באירוע מרגש, יחד עם שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף וראשי המועצות של העוטף, 29 בנובמבר 2023/איתי בית-און /לע"מ, סאונד: יחזקאל קנדיל /לע"מ קובי גדעון /לע"מ

יו"ר יהדות התורה השר יצחק גולדקנופף אמר היום (רביעי) בריאיון לאתר החרדי כיכר השבת כי "אף אחד מחברי הממשלה לא יפרוש ממנה" לאחר המלחמה. לדבריו, "בן גביר, לפי מספר הפעמים שהוא איים לפרוש, זה לא מראה שכשהוא מאיים הוא פורש. הניסיון מראה שהוא לא פורש. אני גם לא רואה שאף אחד פורש, למי רע פה? 64 חברי כנסת, יש משרדי ממשלה. הכל עובד ויש תקציב מסודר".

"מה, יום אחרי מלחמה הממשלה צריכה ליפול? מה שייכת הממשלה למלחמה?", אמר. לאחר שגולדקנופף נשאל על האחריות למחדל, ענה: "עכשיו זה משהו חדש. יישבו על המשוכה הזאת הרבה אנשים שירוויחו הרבה כסף לבדוק מה כאן היה?".

לאחר שנשאל שוב על לקיחת אחריות ויציאה לבחירות מחדש כדי לזכות באמון הבוחר מחדש השיב השר: "גם זה יהיה בוועדת החקירה שתסיים ב-2028 את עבודתה, אולי ב-2027".

יצחק גולדקנופף, 9 בנובמבר 2023. ראובן קסטרו
"מה שייכת הממשלה למלחמה?". גולדקנופף/ראובן קסטרו

לאחר שפרסום דבריו התקבל בביקורת, מסר גולדקנופף: "צר לי שבשם השנאה מנסים להוציא דברים מהקשרם. מי שצופה בסרטון מבין שהשאלה 'למי רע' התייחסה לחברי הקואליציה - בהסבירי שלאיש מהם אין אינטרס להפיל את הממשלה. כך גם האמירה שאין קשר בין המלחמה לממשלה - כל עוד לא קבעה ועדת חקירה שהממשלה אשמה אין הצדקה לגרור את אזרחי ישראל ל-5 סבבי בחירות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אמירתו זו מצטרפת לאמירות דומות שנשמעו עד היום בקואליציה בנוגע ללקיחת אחריות על המחדל ה-7 באוקטובר. בחודש הראשון ללחימה סירב שר התקשורת שלמה קרעי לקחת על עצמו אחריות, כשאמר בריאיון לגלי צה"ל: "אני שומע שאומרים 'תתנצלו, תקחו אחריות, תבקשו סליחה'. על מה?".

לדבריו, "ברור שיהיה כאן תחקיר עד הפרט האחרון, אבל עוד לא היה תחקיר אז אני לא יכול להגיד לכם מי אחראי. חמאס לא ביצע את המתקפה הזאת מתוך עוצמה - המחבלים נכנסו עם טוסטוסים ועגלה עם חמור. ראש הממשלה השמיד אותם פעם אחר פעם. חמאס השתמש בגורם ההפתעה וזה לא הזמן לתחקר למה זה קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully