וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יזהר ליפשיץ, שאביו חטוף בעזה: "מאמין שהוא לא שרד"

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 10:35

יזהר, בנם של עודד שנמצא בשבי חמאס 125 ימים ויוכבד ששוחרה לפני כמה חודשים, סיפר בראיון ל-103FM על הפעם האחרונה שקיבל מידע בעניין: "ביום ה־20 הוא היה עם אחד מהחטופים, מאז אין אינדיקציה מה עלה בגורלו". על המתווכים הקטאריים: "אין הבדל ביניהם למחבלי נוחב'ה"

בווידאו: מחאה בקריאה לקידום עסקת שחרור החטופים/צילום: אבשלום ששוני

יזהר ליפשיץ, בנם של עודד בן ה-83 שנמצא 125 ימים בשבי חמאס, ויוכבד ששוחרה משם, התראיין הבוקר (חמישי) לתוכנית של ניסים משעל וטל שלו ב-103fm וסיפר על המידע האחרון שמשפחתו קיבלה על אביו, על תחושותיו ועל המשא ומתן המתנהל מול ארגון הטרור. " אני חושב שאבא שלי לא שרד", הכריז בראיון.

"זה לא הגיוני שאנחנו ממשיכים כשהחטופים נמצאים במצב הזה, אלו שנשארו בחיים", טען יזהר. "אלו שיצאו בחיים מתוך הבונקרים יודעים מה קורה שם, אז מענים אותם פעמיים - פעם אחת בפנים ופעם אחת מזה שהם יודעים מה קורה בפנים והם נמצאים בחוץ". יזהר הוסיף: "סינוואר זו בחירה של ישראל, ישראל גידלה אותו, בחרה בחמאס על פני הרשות הפלסטינית, העבירה לו כספים. ישראל סחרה עם קטאר, שבשבילי קטאר, סינוואר והנייה זה אותו דבר".

"המידע האחרון זה שביום ה־20 הוא היה עם אחד מהחטופים מניר עוז, ואז הוא הרגיש לא טוב, עבר עליו משהו, הוציאו אותו מהחדר ומאז גם לצבא וגם לנו אין שום אינדיקציה מה עלה בגורלו. זה המצב שלנו, כבר מעל 110 ימים שאנחנו לא יודעים שום דבר",סיפר. "זקן בן 83, לוקח תרופות, ועל זה אני שואל את הנייה עצמו - איך אתה בכלל סוחר באבא שלי? התרופות לעזה, לילדים וללוחמי חמאס הגיעו, התרופות לחטופים לא הגיעו מהיום הראשון. מדובר בטרוריסטים ואנחנו ממשיכים את אותו קו, ובגלל שהמשכנו בקו הזה פיספסנו"

עודד ליפשיץ. באדיבות המצולמים
"ראה במשך שנים איך אנחנו מחזקים את האויב שלנו". יזהר ליפשיץ המוחזק בעזה/באדיבות המצולמים
מנהיג חמאס אסמאעיל הנייה. רויטרס
"איך אתה סוחר באבא שלי?". מנהיג חמאס איסמעיל הנייה/רויטרס

על אביו שנמצא כבר 125 ימים בשבי חמאס אמר בכאב: "לצערי הוא כבר מ־1967 רואה איך אנחנו משנים את פנינו בתוך המדינה, ואיך אנחנו בונים את אויבנו בזה שאנחנו הופכים אותם למפלצות מצד אחד ולא נלחמים בהם עד הסוף. מה חשבו שיקרה? חוץ מלחפור מנהרות ולעסוק בטרור אין להם מה לעשות שם".

יזהר המשיך ותקף את חמאס :"מה ההבדל בין לוחם הקצה של הנוחב'ה לקטאר? אין הבדל, גם היום הם דו פרצופיים, שמים על עצמם גלימה של מתווכים. לא מבין איך לא לוקחים רק את הזקנים, הילדים והנשים ופשוט מחזירים אותם בלי שום תמורה". לדבריו: "באסלאם זה לא נכון, ואם כן נכון אז רק לקטארים, שהם, סינוואר, הנייה, ולוחם הקצה שהורג ואונס, הם אותו דבר. בנו את המפלצת הזו ויום אחרי שסיימו לבנות אותה לא נשארו לשמור על השערים. אפשר קצת להכות על חטא, להחזיר את בני הערובה ולחשוב איך לא נבנה מפלצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully