וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל וארגנטינה חתמו על הסכם זכויות סוציאליות

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 23:17

במסגרת ביקורו של נשיא ארגנטינה, חבייר מילאיי, בישראל, נחתם היום (ד') הסכם זכויות סוציאליות בין ישראל וארגנטינה על ידי שר החוץ ישראל כ"ץ ושר העבודה יואב בן צור מהצד הישראלי ושרת החוץ של ארגנטינה דיאנה מונדינו.

ההסכם צפוי לקדם שיתופי פעולה בין שתי המדינות בתחומי הביטוח הלאומי וזכויות סוציאליות בין המדינות, בין היתר, פנסיות הדדיות, ביטוח במקרה של מקרי נכות, קבלת זכויות במקרים של לידה ועוד.

בין הנוכחים הנוספים באירוע נכחו מנכ"ל משרד החוץ קובי בליטשטיין, מנכ"לית הביטוח הלאומי ירונה שלום וחברים במשלחת הארגנטינאית.

שר החוץ ישראל כ"ץ: "אני שמח לראות את ישראל וארגנטינה מתקדמות קדימה. כפי שסוכם עם הנשיא מיליי ושרת החוץ מונדינו, נגביר את שיתופי הפעולה בין המדינות בכל התחומים. אני מודה לשרה מונדינו ולשר העבודה יואב בן צור על שיתוף הפעולה ועל הסכם מצוין שיחזק את הזכויות הסוציאליות של אזרחי ישראל וארגנטינה".

שר העבודה יואב בן צור: "ארגנטינה היא ידידת אמת של האומה היהודית ואנו מודים לכבוד הנשיא חאבייר מיליי על עמידתו האיתנה לימין ישראל והעמקת הקשר בין המדינות שבאה לידי ביטוי בין היתר בהחלטתו האמיצה להעביר את שגרירות ארגנטינה בישראל לעיר הבירה, ירושלים. האמנה שחתמנו היום בין המדינות, היא רגע היסטורי בשיתוף הפעולה בין ישראל לארגנטינה במדיניות הרווחה שאנחנו מובילים באמצעות הביטוח הלאומי והמאמצים הדיפלומטיים שמוביל ידידי שר החוץ ישראל כ"ץ. מדינת ישראל תמשיך להיות סמל ודוגמא למדינות בעולם בשוק התעסוקה והרווחה של האזרחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully