וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר בטקס פיקוד שומרון: "שטח ורווי אתגרי ביטחון העלולים להתלקח ברגע"

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 23:03

היום התקיים טקס החלפת פיקוד מרחב שומרון במחוז ש"י, שנערך במעמד השר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר, מפקד מחוז ש"י ניצב עוזי לוי, סגל פיקוד מחוז ש"י ומרחב שומרון, ראשי רשויות, מפקדים, בני משפחה ומכובדים נוספים.

לתפקיד מפקד מרחב שומרון נכנס נצ"מ צחי שרעבי שמחליף את תת ניצב אפי שימן, שעבר לתפקיד מפקד מרחב נגב.

מפקד מרחב הנכנס, ניצב משנה צחי שרעבי, בן 53, בנם של אליהו זכרו לברכה וברכה שתיבדל לחיים ארוכים, נשוי לגלית ואביהם של עדי, שי, שיר ומאור.

מילא שורת תפקידים מגוונים וביניהם: סגן מפקד תחנת מסובים דן, מפקד תחנת שרת מרחב יפתח, ראש מדור מבצעים מחלקת מבצעים באג"מ, ראש תחום מבצעים במשרד לביטחון לאומי.

השר לביטחון לאומי, ח"כ איתמר בן גביר:
"מרחב שומרון, מרחב ייחודי הוא, בשטחו הקטן יחסית הוא רווי אתגרי ביטחון העלולים להתלקח ברגע ולהשפיע באדוותיהם על שאר חלקי הארץ. מפקד העומד בראשו של מרחב כזה דרוש שיהיה איש מעשה ולוחם בשער, רב כישרונות ותבונה להוביל שוטרים ולוחמים מאפס למאה, לטפח שיתופי פעולה עם הקהילה הנפלאה במרחב הזה, עם נבחרי הציבור היקרים ולדעת לאחד כוחות וידיים עם צה"ל ומפקדיו.  
לצד המשימות הביטחוניות, למשטרת המרחב אתגרי משטרה קלאסיים, ובעיקרם אכיפת חוק וסדר ביישובים ובצירי התנועה. צירי התנועה במרחב, ידועים לצערי לשמצה, ועלינו למקד אכיפה באופן נבון, בכבישים ובצמתים אדומים, בשעות היממה העמוסות והמסוכנות, בכדי למנוע פגיעות בגוף ואבדות, חלילה, בנפש.
אפי, שמעתי על גדולות ונצורות שעשית כאן במרחב הזה ואין לי ספק שהניסיון שרכשת כאן ישמש אותך גם במרחב נגב. עלה והצלח.
צחי היקר, נעים הליכות ישראל. זכיתי לעבוד איתך לצידך לאורך דיונים וישיבות ארוכות. משרת ציבור מסור ומקצועי, הגעת לכאן לאחר שביצעת לא מעט תפקידים בלוחמה ובשיטור, גם בסביבה מורכבת. אני בטוח שתעשה כאן חיל. הלב הזה, צחי, לב המדינה האהובה שלנו, מופקד, החל מהיום באופן רשמי בידך. שמור עליו ועשה יחד עם שוטרי המרחב, למען שלומו וביטחונו של הציבור. בהצלחה."

ממ"ר שומרון היוצא, תת ניצב אפי שימן:
"אני מרגיש זכות וחובה לומר את הדברים הבאים, שומרון זה חבל ארץ היפה שהכרתי, שילה הקדומה שהייתה בירת ממלכת ישראל, התיישבות וחלוציות בחבל ארץ יפיפה זה, לשרת כאן ולהנגיש את שירותי המשטרה זה הדבר הראשון במעלה.
להנהיג ולפקד על אנשים זה סוג של אומנות, שילכו אחריך לא מכוח הדרגות או מכוח השררה אלא ילכו אחריך בצורה עיוורת כי הם מבינים ויודעים שהם יקבלו גיבוי בכל צרה או מזור, ולכן הם ילכו אחריך באש ובמים. לכן, הצלחה זו, שלהם ולא שלי."

ממ"ר שומרון הנכנס, נצ"מ צחי שרעבי:
"ברורה לי לחלוטין המשימה וגודל האחריות בתפקידי, מתחייב אני לפעול לאור הערכים של יושרה, הגינות, נחישות, חתירה למגע ואהבת הזולת, תוך חיבוק אמיתי לתושבים אותם אני רואה כשותפים מלאים. חשוב לי במעמד זה להעלות על נס את גבורת אחינו הלוחמים שוטרים וחיילים שנלחמו ועדיין נלחמים כתף אל כתף, למען השגת המטרה של בטחון ישראל. מכאן אני שולח תנחומים למשפחות הנופלים, נושא תפילה להצלחת כוחות הביטחון, להחלמת הפצועים והחזרת החטופים במהרה לביתם.
ברצוני להודות למשפחתי היקרה ולהביע את הערכתי לאבי ז"ל ולאימי שתבדל לחיים ארוכים, אשר היו לי לכוכב הצפון והיוו עבורי מצפן ערכי. לילדי היקרים עדי שי שיר ומאור מודה לכם מעומק ליבי, אתם מקור גאוותי.
לאור המציאות המורכבת בה מדינתנו היקרה מצויה, אסיים דבריי בתפילה - אבינו שבשמים צור ישראל וגואלו, ברך את מדינת ישראל ושלח אורך ואמיתך לראשיה, שריה ויועציה ותקנם בעצה טובה לפנייך."

מפקד מחוז ש"י, ניצב עוזי לוי:
"מרחב שומרון הינו מרחב בעל אתגרים ומאפיינים ייחודיים, בטח בעת הזו, בה מדינת ישראל בעיצומה של לחימה בדרום ובצפון אתגרי המשטרה בכלל והמרחב בפרט מקבלים משנה תוקף בכל התחומים ואני סמוך ובטוח שמחוז ש"י יעמוד בהם בהצלחה.
אפי, במסגרת תפקידך זכיתי להכיר קצין מסור, מקצועי, יסודי ובעל ידע רב בתחומי העיסוק של המשטרה, קצין משימתי ובעל מוטיבציה אין סופית ועל כך הערכתי רבה אליך, אני שמח שקודמת כחלק מהמלצה שלי לשר.
את הפיקוד על המרחב קיבל נצ"מ צחי שרעבי, שזה לא מכבר סיים בהצלחה רבה את תפקידו במשרד השר לביטחון לאומי. צחי, נבחרת לתפקיד מאתגר, חשוב ובעל אחריות רבה. היום אתה מקבל באופן רשמי לידך את הפיקוד על מרחב שומרון, מרחב עם מורשת מפוארת ובעל רגישות ומאפיינים ייחודיים. אני סמוך ובטוח שלאור ניסיונך הרב שצברת עד כה, תדע להצעיד את המרחב לאתגרים הרבים העומדים עוד לפנינו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully