וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנסיך הירוק" בראיון אישי: "בכל מקום שתלך - יש שנאה כלפי העם היהודי"

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 19:12

"הנסיך הירוק" מוסעב חסן יוסף התראיין אצל דובר ראש הממשלה לתקשורת הערבית ובכך הצטרף למאמצים של ההסברה הלאומית. "העולם הערבי צריך לשים לב לסכנה מבפנים; לחמאס לא אכפת מבני אדם". חסן יוסף הוא סוכן שב"כ לשעבר ובנו של השייח' חסן יוסף ח'ליל, ממנהיגי חמאס באיו"ש

"הנסיך הירוק" מוסעב חסן יוסף בשיחה עם אופיר גנדלמן/מערך ההסברה הלאומי

הנסיך הירוק, מוסעב חסן יוסף, התראיין אצל דובר ראש הממשלה לתקשורת הערבית ובכך הצטרף למאמצים של מערך ההסברה הלאומי. מוסעב חסן יוסף, הוא סוכן שב"כ לשעבר, פעיל הסברה ובנו של השייח' חסן יוסף ח'ליל, ממנהיגי תנועת חמאס ביהודה ושומרון. בשב"כ כונה "הנסיך הירוק" ובשם זה נקרא הספר שכתב והסרטים שיצאו בעקבותיו. חסן יוסף גם סייר באזורי טבח 7 באוקטובר בעוטף עזה.

בראיון האישי, חסן יוסף סיפר על ילדותו כבנו של אחד ממייסדי חמאס, שייח' חסן יוסף, ועל תקופת לימודיו בתיכון של אונר"א באיו"ש, שם קיבל חינוך לשנאה. בדבריו הוא התייחס לשימוש של ארגון הטרור חמאס במוסדות אונר"א. "במסגדים, בבתי הספר, ברחוב ובבית, בכל מקום שלא תלך - יש שנאה כלפי ישראל וכלפי העם היהודי", אמר. בהתייחס לאמנת חמאס שקוראת להרג יהודים, אמר כי "האנשים שכתבו את אמנת חמאס - אלה חבורה של משוגעים".

הנסיך הירוק מסעב חסן יוסף. AP
הנסיך הירוק מסעב חסן יוסף/AP

בנוסף, התייחס למתרחש בעולם הערבי והיחס לחיי אדם של חמאס. "העולם הערבי צריך לשים לב לסכנה הטמונה מבפנים; לחמאס לא אכפת מבני אדם", אמר. למעשה, הם מקריבים חיים של ילדים ותושבים בלתי מעורבים בשביל להשיג מטרות פוליטיות זולות. רעיון הג'יהאד חייב להיפסק, והוא חייב להיפסק עכשיו".

בנוסף, הנסיך הירוק סייר יחד עם דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי, בעוטף עזה, וביקר בקיבוצים שנפגעו במהלך טבח 7 באוקטובר ובאיזור המסיבה ברעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully