וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדעון סער ביקר במוקד הלאומי של מגן דוד אדום בקרית אונו

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 23:46

גדעון סער בישיבת סיעת המחנה הממלכתי, 9 בינואר 2023. אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
גדעון סער/פלאש 90, אוליבייה פיטוסי

יו"ר תקווה חדשה השר גדעון סער ביקר היום (שלישי) במוקד הלאומי של מגן דוד אדום בקרית אונו. סער פגש את מנכ"ל מד"א אלי בין ואת בכירי הארגון, שמע על פעילות הארגון בשעות הראשונות של מלחמת חרבות ברזל ועל מוכנות הארגון להמשך המלחמה. בנוסף, שמע על פעילות צוותי מד"א בשדרות ובעוטף עזה ב- 7 באוקטובר, ועל אנשי מד"א שנפלו, נפצעו ונחטפו במהלך מילוי תפקידם.

סער ערך סיור מקיף במוקד הלאומי של מגן דוד אדום, כשבמהלכו פגש את החובשים והפראמדיקים של מד"א שעונים לשיחות המגיעות למוקד 101 של מד"א בשגרה ובחירום ומעניקים הדרכות רפואיות טלפוניות במקביל להזנקת הצוותים ועד הגעתם לאירוע.

"אני רוצה להביע הערכה לפעילות החשובה של הארגון, היקף העשייה שלכם הוא מרשים והאתגרים שאתם עומדים מולם הם גדולים", מסר סער, "באתי לפה כדי להביע הערכה, ללמוד ולעזור בכל נושא שאוכל - דלתי תמיד פתוחה בפניכם".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "צוותי מגן דוד אדום ממשיכים לפעול במסירות גבוהה בשגרה ובמצבי חירום, תוך מתן מענה רפואי לכל הזקוק לו. אני מודה ליו"ר תקווה חדשה השר גדעון סער על הביקור והתמיכה בעבודתנו, אשר מחזקת את ידינו ומאפשרת לצוותים שלנו להמשיך ולספק שירותי רפואה מצוינים לכל אדם הזקוק לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully