וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגז נגד טנקים ופצצת מרגמה: צעיר חשוד שגנב תחמושת צה"לית והתכוון לסחור בה

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 7:29

הצעיר, תושב שדרות, עבד בחברת כלים הנדסיים, מה שכנראה אפשר לו קרבה לתחמושת, הוא הסתיר את האמל"ח הגנוב סמוך לבית הוריו בקריית גת. כוח משטרה זיהה שהעמיס את התחמושת על רכבו ואז עצר אותו וביצע פשיטה על המכונית

צעיר משדרות חשוד שגנב פגזי טנקים ומרגמות מצה"ל/דוברות משטרת ישראל

תושב שדרות נעצר בחשד שגנב מצה"ל תחמושת קטלנית והתכוון לסחור בה. החשוד, בן ה-28 עובד עם כלים הנדסיים במסגרת חברה אזרחית, מה שכנראה אפשר לו גישה לתחמושת צה"לית, בחקירת המשטרה עלה כי החביא את התחמושת הגנוב סמוך לבית הוריו בקריית גת. השוטרים שהתחקו אחרי החשוד זיהו כי הוא מעמיס את התחמושת על רכבו, מה שהעלה חשד כי הוא מתכוון לסחור בה. כוח משטרה שהוזנק למקום עצר את החשוד, ופשט על רכבו, שם נמצאו: פגז טנק נפיץ נגד טנקים, פצצת מרגמה נפיצה ושתי פצצות תאורה.

תחמושת צה"לית גנובה. דוברות משטרת ישראל
תחמושת צה"לית גנובה/דוברות משטרת ישראל
תחמושת צה"לית גנובה. דוברות משטרת ישראל
תחמושת צה"לית גנובה/דוברות משטרת ישראל

"מדובר בתחמושת תקנית שהיעוד שלה הוא בשדה הקרב, והנזק ההיקפי שלה יכול להגיע לטווח של עשרות מטרים", אמר רפ"ק אייל הלבורן, קצין החבלה של מרחב לכיש. "חל איסור מוחלט על אזרחים לגעת בתחמושת. בהימצא תחמושת, יש להרחיק את הציבור ולהזעיק מיד את המשטרה". התחמושת טופלה ונלקחה להמשך חקירה על ידי חבלני משטרת לכיש. החשוד הובא היום (שלישי) לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully