וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 40 מירושלים נתפס נוהג ברכבו - למרות שרישיונו נפסל ותוקפו פג ב-2001

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 18:34

תושב ירושלים, בשנות ה-40 לחייו, עוכב לחקירה אמש (ראשון) לאחר שנתפס נוהג למרות שבשנה שעברה רישיונו נפסל לתקופה של שנתיים. החשוד הועבר לחקירה ובסיומה נשלח למעצר בית בתנאים מגבילים.

אם לא די בכך, במשטרה מסרו כי לאחר שנתפס נוהג על הכביש: "הנהג הועבר לחקירה ביחידת התנועה בירושלים בה אף התברר כי רישיון נהיגתו פקע כבר בשנת 2001. רכבו הועבר לאחסנה במגרש המשטרתי למשך 30 ימים על פי החלטת קצין משטרה מתוקף סמכותו בנושא".

כבר היום, הגישה יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים כתב אישום נגדו לבית המשפט לתעבורה, זאת לצד בקשה להורות על הארכת מעצר הבית עד לתום ההליכים המתנהלים נגדו.

עצור אזוק. דוברות משטרת ישראל
עצור אזוק/דוברות משטרת ישראל

מקרה זה, כך לפי המשטרה, מצטרף לאירוע נוסף שבו חשוד בשנות ה-20 לחייו, תושב צור באהר, שבמזרח ירושלים, נהג בשבוע שעבר לאחר שרישיונו נפסל. הנהג נתפס במעבר מזמוריה, וקיבל הזמנה להתייצב לחקירה ביחידת התנועה של מחוז ירושלים אך בחר להתעלם מכך.

לכן, בפעילות בלשי יחידת התנועה המרכזית היום, הנהג אותר כשהוא נוהג ברכבו ונעצר לחקירה ביחידת התנועה ירושלים, שבסיומה קיבל לידיו מועד דיון בבית המשפט לתעבורה בהליך מהיר.

רס"מ אלי מטלוב, מפקד יחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים, מסר: "המאבק המתמשך בקטל בכבישים, כולל פעילות אכיפה נחושה ויצירתית ככל שנדרש, הן על ידי כוחות גלויים והן על ידי כוחות סמויים. חשוב שיידע כל עבריין תנועה כי ידה הארוכה של משטרת ישראל תגיע אליו גם אם ינסה לחמוק מהחוק. נמשיך כל העת בטיפול מקצועי ובלתי מתפשר בנהגים המסכנים את ציבור משתמשי הדרך, ונמצה את הדין עמם עד תום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully