וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתור אמל"ח, השתמדת תשתיות וחיסול מחבלים: פעילות צה"ל בעזה

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 9:36

במרכז הרצועה חולייה של חמישה מחבלים זוהתה באיזור בו פועלים לוחמי צוות הקרב של חטיבת הנח"ל. בפעילות משותפת של הכוחות הקרקעיים, מכלול האש החטיבתי, כלי טיס, כלי שיט וטנקים, חוסלו המחבלים תוך זמן קצר.

כוחות אוגדה 162 ממשיכים לפעול בצפון הרצועה ובמרכזה בפשיטות ממוקדות על יעדי טרור של החמאס. ביממה האחרונה, חיסלו צוותי הקרב של חטיבת הנח"ל וחטיבה 401 עשרות מחבלים.

בחאן יונס, מטוס קרב של חיל האוויר תקף בהכוונת מרכז האש של אוגדה 98 תשתית טרור ובה פעלה חוליית מחבלים מארגון הטרור חמאס שנערכו להפעיל מטענים נגד כוחותינו אשר פעלו במבנה סמוך.

במערב חאן יונס צוות הקרב של חטיבת גבעתי ממשיכים לפשוט על יעדי טרור ולחסל מחבלים בהתקלויות. ביממה האחרונה חיסלו הלוחמים עשרות מחבלים חמושים שארבו לכוחות במרחבי העיר.

בפעילות צוות הקרב של חטיבת הצנחנים, מכלול האש החטיבתי הכווין כלי טיס של חיל האוויר שסרק את המרחב בו פעלו הכוחות וזיהה מחבל הנושא מטעני חבלה במרחק מטרים מהם, המחבל חוסל וזוהו פיצוצי משנה שהעידו על מטעני החבלה שהיו ברשותו.

עוד במרחב העיר, לוחמי צוות הקרב החטיבתי 646 פשטו בהכוונה מודיעינית על יעדי טרור ואיתרו נשקים מסוג קלאצ'ניקוב, רובי צלפים, רימונים ומחסניות. הלוחמים חיסלו עשרה מחבלים בירי מטווח קרוב ובאמצעות אש אווירי.

בנוסף, צה"ל תקף ביממה האחרונה באמצעות ספינות טילים תשתיות טרור המשמשות את ארגוני הטרור ברצועת עזה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצועת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully