וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר שניסה לגנוב נשק נורה למוות על ידי שוטר בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 8:28

החשוד, תושב טירה בן 30, צעק "אללה וואכבר" תוך שהתפרע ברחוב. לאחר שהגיעו שוטרים למקום, הם ניסו לעצור אותו, אך הוא המשיך להשתולל, ניסה לגנוב את הנשק של אחד מהם, ונורה. לפי המשטרה, לפני אותו אירוע החשוד איים להתאבד ונמלט מצוות סיוע. בן גביר: "מגבה את השוטר"

"ניסה לחטוף נשק": גבר נורה למוות על ידי שוטר בבאר שבע/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גבר כבן 30 שניסה לגנוב הבוקר (שני) נשק משוטר ברחוב הצבי בבאר שבע, נורה על ידי השוטר ונהרג. בתחילה המשטרה חשדה כי מדובר במחבל, מאחר וקרא "אללא וואכבר" וניסה לפגוע באנשים ברחוב, אלא מאוחר יותר התברר כי מדובר באדם שאיים בהתאבדות והתפרע במקום לאחר שנמלט מצוות סיוע.

לפי המשטרה, החשוד, תושב טירה, צעק "אללה וואכבר" תוך שהתפרע ותקף אנשים ברחוב. כשהגיעו השוטרים לעצור אותו, הוא המשיך להתפרע וניסה לגנוב את נשקו של אחד מהם. משלא הצליחו לעצור אותו, הם ירו באזהרה לאוויר ולאחר מכן לעבר רגלו. בשלב זה הוא נעצר והועבר לטיפול רפואי שבמהלכו נקבע מותו.

עוד נמסר, כי באירוע לפני כן, אותו חשוד איים בהתאבדות ונעצר על ידי ניידות סיוע של מתנ"א. הוא נמלט מהם תוך שנסע בפראות ונמלט מכוחות באזור בית החולים סורוקה.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
החשוד צעק "אללה וואכבר" והתפרע ברחוב. ניידת משטרה/שלומי גבאי

מפקד המחוז ניצב אמיר כהן הורה למפקד מרחב הנגב לבדוק את כלל הנסיבות, ככל הנראה מדובר באירוע על רקע פלילי.

בעקבות האירוע מסר השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "אני מגבה את השוטר אשר הגן באמצעות נשקו על עצמו ועל סביבתו, כך בדיוק צריך לפעול - עירנות וקור רוח. השוטרים שלנו פועלים ימים כלילות על מנת לתת ביטחון לאזרחי ישראל, בשם כל המדינה אני מצדיע להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully