וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט נערך להרחבת המערכה מול חיזבאללה: "עוד לא הפעלנו את כל היכולות המיוחדות"

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 17:12

שר הביטחון ביקר בבסיס תל נוף ועדכן את אנשי חיל האוויר על המשך הלחימה בעזה, והאפשרות להתחממות בגבול הצפון: "הוריתי להפנות את חרטומי המטוסים צפונה, יש הרבה מאוד דברים שמוכנים - אנחנו שומרים על כוננות", הצהיר. "כל תקיפה מקרבת לפירוק חמאס והשבת החטופים"

גלנט בחטיבת החרמון חיזבאללה טועה אם הוא חושב שנעצור אם הוא יחדל לירות/צילום: שחר יורמן

שר הביטחון יואב גלנט התייחס היום (ראשון) בביקור שערך בבסיס תל נוף של חיל האוויר להיערכות להתרחבות המערכה מול לבנון וטען "נתתי הנחייה חד משמעית - להפנות את חרטומי המטוסים צפונה".

"כל תקיפה בעזה מקרבת אותנו לפירוק החמאס והשבת החטופים, כל תקיפה בלבנון מקדמת אותנו בשינוי המצב הביטחוני בגבול הצפון" אמר גלנט לצוותי האוויר והקרקע, לאחר שערך דיון עם מפקד הבסיס תת-אלוף אריאל דיין ומפקד טייסת 106 סגן אלוף מ'. "ההנחיה החד משמעית שהעברתי אל חיל האוויר היא להפנות את חרטומי המטוסים צפונה, ולהיות ערוכים לכל רעה שעלולה להתרחש.

שר הביטחון גלנט בבסיס תל נוף: "כל תקיפה בעזה מקרבת אותנו לפירוק החמאס והשבת החטופים, כל תקיפה בלבנון מקדמת אותנו בשינוי המצב הביטחוני בגבול הצפון. עדיין לא הפעלנו את כל היחידות והיכולות המיוחדות, יש לנו הרבה מאוד דברים שמוכנים. אנחנו ערוכים, מוכנים, שומרים על כוננות".

גלנט המחבלים בעזה נכנעים ומוסרים לנו מידע רגיש על חמאס. משרד הביטחון
גלנט המחבלים בעזה נכנעים ומוסרים לנו מידע רגיש על חמאס/משרד הביטחון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully