וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפטריארכיה הלטינית גינתה את תקיפת הכומר בירושלים: "מתקפה מתגרה ומבישה"

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 11:52

משכן הפטריארך הממונה מטעם האפיפיור בישראל גינה את התקיפה בה חשודים שני תושבי ירושלים, שירקו וגידפו את הכומר ליד שער יפו בעיר העתיקה. "העמדה לדין של מבצע פשעי שנאה כאלה היא כלי הרתעתי חשוב שמגביר את תחושת הביטחון של הכמורה הנוצרית בארץ הקודש", הוסיף

צעיר יהודי ירק על איש דת נוצרי בירושלים/מערכת וואלה!

הפטריארכיה הלטינית גינתה היום (ראשון) את תקיפת הכומר על ידי שני חשודים תושבי ירושלים. "הפטריארכיה הלטינית מגנה את המתקפה המתגרה והמבישה נגד אב המנזר ניקודמוס שנבל, אב מנזר הדורמיציון בירושלים", מסרה. עוד ציינה כי עודכנה על ידי המשטרה כי החשודים נעצרו מיד לאחר האירוע.

"העמדה לדין של מבצע פשעי שנאה כאלה היא כלי הרתעתי חשוב שמגביר את תחושת הביטחון של הכמורה הנוצרית בארץ הקודש, במיוחד בירושלים", נמסר.

צעיר יהודי ירק על איש דת נוצרי בירושלים. ללא, מערכת וואלה
ירקו וגידפו את הכומר. תיעוד מהתקיפה/מערכת וואלה, ללא

שני החשודים בתקיפה, הינם תושבי ירושלים, שלפי החשד ירקו וגידפו את הכומר סמוך לשער יפו בעיר העתיקה. לאחר שהמשטרה איתרה אותם, הם נעצרו, ולאחר מכן שוחררו למעצר בית.

בחודשים האחרונים נרשמו שורה של תקריות חמורות שבהן הותקפו אנשי דת נוצרים באזור העיר העתיקה בירושלים על ידי צעירים יהודים. "זו תקיפה ברורה. המינימום המצופה הוא שהתוקף יובא לדין, ושישמע גינוי רם וברור מהמנהיגים הפוליטיים והדתיים של ישראל", אמר לוואלה בכיר בכנסיה הקתולית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully