וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה שנכון ללבנון, נכון לסוריה ונכון למקומות רחוקים יותר": דו"צ בפרטים חדשים על פעילות צה"ל בצפון

עודכן לאחרונה: 3.2.2024 / 22:02

דובר צה"ל עדכן שעד כה הותקפו יותר מ-3,400 מטרות בלבנון, וחוסלו 200 מחבלים. בסוריה הותקפו יותר מ-50 יעדים ותקיפות נוספות בוצעו "בכל רחבי המזה"ת". לדבריו, צה"ל ערוך לפתוח במלחמה בהינתן פקודה, והוא הטמיע את הלקחים מהמלחמה בעזה: "ניבחן במעשים, לא במילים"

דובר צה"ל חושף פרטים חדשים על היקף הלחימה מול חיזבאללה/לע"מ

דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי הקדיש היום את העדכון שלו לפעילות צה"ל בצפון, וחשף פרטים חדשים על היקף הלחימה באזור. הגרי עדכן שיותר מ-3,400 מטרות הותקפו בלבנון מתחילת הלחימה, ו-200 מחבלים חוסלו מראשיתה. "אנחנו ממקדים מאמץ בתקיפת מערכי ההגנה האווירית של חיזבאללה, ויכולות אסטרטגיות שהארגון בנה בשנים האחרונות", אמר הדובר.

הגרי התייחס לדיווחים על תקיפות צה"ל בסוריה, ושלח מסר ולפיו "מה שנכון ללבנון, נכון לסוריה ונכון למקומות רחוקים יותר".

הריסות של מבנה שהותקף לפי דיווחים על ידי ישראל בדמשק, סוריה, 20 בינואר 2024. רויטרס
הריסות מבנה שהותקף, לפי דיווחים, על ידי ישראל בדמשק, 20 בינואר 2024/רויטרס

לדברי הגרי, המציאות הביטחונית בצפון מתעצבת בימים אלה, ואין כוונה לחזור למציאות כפי שהייתה ב-6 באוקטובר. הוא הוסיף שצה"ל תקף יותר מ-50 מטרות בסוריה, וביצע תקיפות נוספות "בכל רחבי המזרח התיכון". הגרי אמר: "כוחות צה"ל ערוכים למלחמה בצפון בהינתן פקודה. הטמענו בתכניות ההתקפה שלנו לצפון לקחים מהלחימה בעזה".

לסיכום, אמר הדובר, "המשימה שלנו היא להשיב את תושבי הצפון לביתם בביטחון. יש עוד עבודה רבה, אך אנחנו נחושים לעמוד בה. ניבחן במעשים, לא במילים".

עוד בוואלה!

גלנט: אם חיזבאללה חושב שאם יחדל לירות נעצור - הוא טועה

לכתבה המלאה
שר הביטחון יואב גלנט ביקר בחטיבת החרמון, 2 בפברואר 2024. דובר צה"ל
שר הביטחון יואב גלנט בחרמון, 2 בפברואר 2024/דובר צה"ל

בדבריו הדהד דובר צה"ל את המסר התקיף ששיגור אתמול שר הביטחון יואב גלנט בעת ביקור בחרמון. גלנט אמר: "אם חיזבאללה חושב שכאשר תהיה הפסקת אש בדרום, הוא יחדל את האש ואנחנו נעצור - הוא עושה טעות גדולה. אני אומר כאן בצורה מפורשת - כל עוד לא נגיע למצב שניתן להחזיר בביטחון את תושבי הצפון, אנחנו לא נחדל. כאשר נגיע לזה, או באמצעות הסדרה או בדרך צבאית - אנחנו נוכל להיות רגועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully