וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט: אם חיזבאללה חושב שאם יחדל לירות נעצור - הוא טועה

עודכן לאחרונה: 2.2.2024 / 18:23

בתום הערכת מצב בחרמון שיגר יואב גלנט מסר תקיף לעבר חיזבאללה. "אם הוא חושב שכאשר תהיה הפסקת אש בדרום, הוא יחדל את האש ואנחנו נעצור - הוא עושה טעות גדולה", אמר שר הביטחון. עוד הבהיר: כל עוד לא ניתן להחזיר את תושבי הצפון בביטחון לבתיהם, ישראל לא תחדול

גלנט בחטיבת החרמון חיזבאללה טועה אם הוא חושב שנעצור אם הוא יחדל לירות/צילום: שחר יורמן

שר הביטחון יואב גלנט שיגר היום מסר תקיף ביותר לעבר חיזבאללה. בהערכת מצב שערך אחרי סיור בחטיבת החרמון אמר גלנט: "אם חיזבאללה חושב שכאשר תהיה הפסקת אש בדרום, הוא יחדל את האש ואנחנו נעצור - הוא עושה טעות גדולה. אני אומר כאן בצורה מפורשת - כל עוד לא נגיע למצב שניתן להחזיר בביטחון את תושבי הצפון, אנחנו לא נחדל. כאשר נגיע לזה, או באמצעות הסדרה או בדרך צבאית - אנחנו נוכל להיות רגועים".

שר הביטחון קיבל במהלך הסיור סקירה על פעילות יחידת האלפיניסטים בחרמון. הוא נפגש עם לוחמי היחידה ושוחח איתם על הפעילות במהלך המלחמה.

שר הביטחון יואב גלנט ביקר בחטיבת החרמון, 2 בפברואר 2024. דובר צה"ל
שר הביטחון יואב גלנט ביקר בחטיבת החרמון, 2 בפברואר 2024/דובר צה"ל

בתום הערכת המצב אמר שר הביטחון: "גם כאן, בפינה הצפונית ביותר במדינת ישראל, על החרמון - כוחות צה"ל נמצאים, מגנים, ערוכים, מפטרלים ונמצאים בכוננות מלאה. אנחנו מקיימים בצפון שלושה מאמצים חשובים - המאמץ המדיני, הוא מאמץ מכריע. שוחחתי אתמול עם שר ההגנה האמריקאי לויד אוסטין, דיברנו על המאמץ להחזיר את הביטחון ואת השקט בצורה מדינית, כך שתושבי הצפון יוכלו לחזור לביתם בביטחון".


המאמץ השני, לדברי גלנט, הוא המאמץ האזרחי: "יש לו חשיבות גבוהה ביותר. פגשנו את ראשי הרשויות, האחראיים על הסדר האזרחי, ואנחנו מנתבים את המצב הזה לקראת חזרה אפשרית, כאשר נחליט שהדבר הזה הוא בטוח".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
עשן מיתמר בלבנון לאחר תקיפות צה"ל. אייל מרגולין, פלאש 90
"או בהסדרה או בדרך צבאית" - תקיפת צה"ל בלבנון/פלאש 90, אייל מרגולין

גלנט הוסיף: "הדבר השלישי והחשוב ביותר לשמו הגעתי היום לצפון, זה לראות את ההיערכות, את המוכנות של כוחות צה"ל - מהחרמון ועד הים, מהחרמון ועד עמק הירדן, לאורך כל גזרת הצפון מול הגולן ומול לבנון. הכוחות נמצאים בכוננות גבוהה מאוד, ערוכים בהיקפים גדולים, וזאת כמובן פעולה נוספת לכך שחיל האוויר ערוך, שחרטומי המטוסים מופנים צפונה לכל אירוע שעלול לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully