וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר החוץ כץ הציג לשגרירים באו"ם את תיק אונר"א

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 22:33

שר החוץ ישראל כ"ץ הציג למשלחת השגרירים באו"ם את 'תיק אונר"א' שהוכן במשרד החוץ: "אונר"א לא יכולה להיות חלק מהיום שאחרי בעזה - היא הפכה לחלק ממכונת הרצח של חמאס"

שר החוץ ישראל כ"ץ נפגש הערב (ה') עם משלחת השגרירים לאו"ם בראשות שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן, מהמדינות צ'כיה, בולגריה, הונגריה, מלטה, רומניה, אוקראינה, סיירה לאון וסלובניה.

שר החוץ הציג בפני חברי המשלחת את "תיק אונר"א" שהוכן במשרד החוץ, ובו חומרים חד משמעיים המעידים על המעורבות העמוקה של עובדי הארגון בארגון הטרור חמאס.

שר החוץ ישראל כ"ץ לחברי המשלחת:

"אונר"א לא יכולה להיות חלק מהיום שאחרי בעזה. הם נכשלו. אונר"א גם עכשיו חלק מארגון טרור והפכה לחלק ממכונת הרצח של חמאס.

אתם רואים את הפנים ואת השמות של המחבלים שהם חלק מאונר"א וחלק מחמאס - מחבלים שלקחו חלק אקטיבי בטבח ה-7 באוקטובר. הם לא רק 12 - הם אלפים, אלפים שמעורבים עמוקות בטרור.

המנדט של אונר"א לא ריאלי כי היא מנציחה את הפליטות הפלסטינית ומנציחה את הטרור - ואני מתכוון להוביל את המערכה כדי לוודא שביום שאחרי אונר"א תהיה נחלת העבר".

שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן:

"ביום שאחרי, הקהילה הבינ"ל תצטרך לחשוב על פתרונות חדשים ויצירתיים. למשל להפנים שאונר"א וחמאס משולבות זו בזו וצריך מודל אחר.

אנחנו נחשוף "תיק אונר"א" לעולם. נוכיח שלא מדובר רק ב-12 עובדי אונר"א שהשתתפו בטבח, ושחמאס משתמש בסיוע ההומניטרי המגיע לאונר"א".

  • עוד באותו נושא:
  • ישראל כ"ץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully