וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני חשודים נעצרו בחשד שדקרו למוות נתין זר בתל אביב

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 12:39

ניסיון לרצח בקריית חיים, 15 באפריל 2023. דוברות משטרת ישראל
נתין זר בן 35 נדקר למוות בתל אביב/דוברות משטרת ישראל

היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב איילון פענחה היום (חמישי) אירוע רצח של נתין זר מאריתריאה בחודש ספטמבר האחרון, על רקע אירועי אלימות בין תומכי ומתנגדי המשטר באריתראה. השבוע הוגשה הצהרת תובע.

ראשיתה של החקירה בתאריך 26.9.23 עם קבלת דיווח, אודות אירוע אלימות בשכונת התקווה בתל אביב. גורמי רפואה שהגיעו למקום פינו את הפצוע, נתין זר מאריתראה בן 34 מדרום תל אביב, למרכז הרפואי איכילוב ושם קבעו את מותו. בהערכת מצב שהתקיימה בסמוך לאירוע בזירת הרצח, הוטלה החקירה על היל"פ במרחב איילון שהחלו ביחד עם חוקרי מז"פ של מרחב איילון באיסוף ממצאים ופעולות חקירה נרחבות.

בסיום שלב החקירה הסמויה אשר כללה שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים ויחידות מיוחדות, גילו חוקרי יל"פ את זהות החשודים, שני נתינים זרים בגילאי 35 ו-38. החשודים נתפסו כשאחד מהם שהה בדירת מסתור ברחובות ואחד בדירתו בתל אביב.

עפ"י החשד, החשודים ארבו בשכונת התקווה למתנגדי שלטון, לקחו מהקורבן את מכשיר הטלפון הנייד שלו ולאחר שווידאו שמדובר במתנגד שלטון, דקרו אותו בבטן ונמלטו מהמקום. השניים נעצרו והועברו לחקירה במשרדי יל"פ איילון. עם התקדמות החקירה והתחזקות התשתית הראייתית נגד החשודים, מעצרם הוארך מעת לעת בבימ"ש והשבוע הוגשה הצהרת תובע ובכוונת הפרקליטות להגיש כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully