וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני תושב חאן יונס נעצר בירושלים על גבי אופנוע גנוב

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 12:37

בזמן המלחמה בעזה: פלסטיני תושב חאן יונס שברצועת עזה, נעצר הלילה על ידי השוטרים והמתנדבים של מחוז ירושלים כשהוא רוכב על גבי אופנוע שנגנב זמן קצר לפני כן ממרכז הארץ ועשה דרכו מזרחה.


הלילה מעט לאחר השעה 03:30, התקבל דיווח במשטרה ממוקד חברת "איתוראן" על קטנוע שנגנב באזור ת"א ועושה דרכו לכיוון כללי ירושלים בכביש מספר 1.

מיד עם קבלת הדיווח, נערכו כוחות המשטרה ומג"ב בגזרת מחוז ירושלים לאיתור כלי הרכב הגנוב ובמטרה לסכל את גניבתו והעברתו לשטחי איו"ש ובתוך כך, נפרסו כוחות המשטרה בצירי התנועה בגזרתם.

בין הכוחות שפעלו, שוטרי תחנת הראל של מחוז ירושלים יחד עם מתנדבי התחנה שבשלב מסויים ותוך פעילות מבצעית בכביש 1, איתרו את הקטנוע החשוד כגנוב בנסיעה, האטו את נסיעתו עד כדי עצירה וביצעו את מעצרו של הרוכב החשוד בגניבתו ונתפסו ברשותו כלי פריצה, כפפות ופריטים נוספים.

בדיקת זהותו של החשוד העלתה כי מדובר בלא אחר מאשר פלסטיני (27) תושב חאן יונס שברצועת עזה וללא רישיון נהיגה כחוק כלל. החשוד שנעצר הועבר לחקירה בתחנת המשטרה והאופנוע הגנוב יוחזר לבעליו לאחר שגניבתו סוכלה כאמור בפעילות נחושה של שוטרי תחנת הראל במחוז ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully