וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות ליוו למנוחות את גבריאל שני שנפל ברצועה: "הנחמה היחידה - שנשוב לגוש קטיף"

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 19:50

שני, בן 28 במותו, גדל ביישוב יקיר שבשומרון, והותיר אחריו את רעייתו יובל ושני ילדים קטנים. הוא גוייס למילואים ב-7 באוקטובר. אלמנתו ספדה לו: "מגיל קטן ידעתי שאתה משהו גדול, איך אתה משאיר אותי לבד?"

בווידאו: מאות ליוו את הלוחם נועם אשרם בדרכו האחרונה/שלומי גבאי

מאות ליוו היום (רביעי) למנוחות את סרן (מיל') גבריאל שני, שנפל בקרבות ברצועת עזה. אלמנתו יובל שני ספדה לו בבית העלמין הצבאי בהר הרצל: "איך אתה משאיר אותי לבד עם כל זה? אתה יודע שאני קורסת בלעדיך". היא הוסיפה: "הנחמה היחידה שלי היא שנשוב לגוש קטיף".

"אהובי שלי. מגיל קטן ידעתי שאתה משהו גדול, שלא כדאי לוותר עליו", סיפרה יובל. "ראיתי אותך גדל והתאהבתי סופית כשנפגשת עם התורה. ניסיתי לשמוע כל שיעור ששמעת, זה היה תירוץ כדי לדבר איתך וכדי להתקרב. כמה השקעת בזוגיות, כל כך רציתי להשקיע כמוך. שמתי מסכה של 'החזקה' רק בשביל המלחמה, אבל ידעתי שתחזור, אתה יודע שלתמיד אני לא יכולה! מישהו פה צריך לעשות סדר בבית ברוגע בחינוך של הילדים".

גבריאל שני, נפל בקרב בעזה. 31 בינואר 2024. מזכירות עלי, מערכת וואלה!
גבריאל שני/מערכת וואלה!, מזכירות עלי

לצד בני משפחה, חברים ולוחמים שליוו את הטקס, ספד לו גם יוסי דגן, ראש מועצת שומרון, שם עובדת האלמנה. "אנו בני ההתיישבות בשומרון מבטיחים להיות איתך תמיד. מבטיחים להיות באהבה גדולה, נתחזק יחד, נשאב כוחות של עוצמה מדרכו של גבריאל הי"ד".

גבריאל שני, בן 28 במותו, גדל ביישוב יקיר שבשומרון, הותיר אחריו את רעייתו יובל ושני ילדים קטנים. הוא למד בישיבה בעלי, וגוייס למילואים ב-7 באוקטובר בתפקידו כמפקד צוות. אמש נודע כי נפל בעת מילוי תפקידו בקרבות שארעו בדרום עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully