וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצר, יובל וגבריאל: הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה חללי צה"ל שנפלו בקרבות בעזה

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 7:25

נצר שמחי חזר מטיול בתאילנד כדי להילחם, ולפני פחות משנה התחתן: "הוא חדר לי ללב", סיפר עליו יועז הנדל; גבריאל שני נפל בקרבות בדרום - חנוך דאום, קרוב משפחתו, סיפר: "משפחה שורשית ומיוחדת"; במועצת גוש עציון ספדו ליובל ניר: "נפלת כגיבור במלחמה הצודקת ביותר"

פעילות כוחות צה"ל בחאן יונס, 27 בינואר 2024/דובר צה"ל

דובר צה"ל עדכן הבוקר (רביעי) כי שלושה לוחמים נפלו בקרבות ברצועת עזה. רס"ן במיל' נצר שמחי, בן 30 ממסד, קצין לוחם בגדוד 87 שבחטיבת המחץ, נפל אתמול בקרב בצפון רצועת עזה. כמו כן, סרן במיל' גבריאל שני, בן 28 מעלי, מפקד צוות בגדוד הסיור 6646 שבעוצבת שועלי מרום, ורס"ב במיל' יובל ניר, בן 43 מכפר עציון, לוחם בגדוד הסיור 6646, שבעוצבת שועלי מרום נפלו אתמול בקרב בדרום הרצועה.

בצה"ל הוסיפו כי בקרב בו נפלו גבריאל שני ויובל ניר, נפצעו באורח קשה שני לוחמי מילואים בגדוד הסיור 6646, עוצבת שועלי מרום (646). כמו כן, לוחם בסיירת צנחנים נפצע באורח קשה בקרב במרכז רצועת עזה. בצפון הרצועה, לוחם ונגד בגדוד שקד של חטיבת גבעתי, נפצעו גם כן באורח קשה. בצה"ל עדכנו כי הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו.

רס"ב יובל ניר, נפל בקרב בעזה. 31 בינואר 2024. מועצת גוש עציון, מערכת וואלה!
רס"ב יובל ניר, נפל בקרב בעזה. 31 בינואר 2024/מערכת וואלה!, מועצת גוש עציון

נצר שמחי היה בוגר של כפר הנוער החקלאי כדורי, ואמו שחר היא מורה ומחנכת במוסד. בתיכון שלחו הודעת תנחומים: "בצער רב ועמוק קיבלנו הודעה כואבת מאוד, כי נצר היקר, בנה של שחר שמחי מורה ומחנכת יקרה בכדורי, נפל בקרבות בעזה. נצר שמחי הוא בוגר כדורי מחזור ע"ד. אנו מחבקים את שחר ואת כל המשפחה באבלה הכבד". עם פרוץ המלחמה נצר שהה בתאילמד - וחזר מהטיול כדי להילחם.

השר יועז הנדל, שהכיר את נצר במהלך הלחימה וצילם עמו סרטון, נפרד ממנו: "איזה כאב לב. נצר שמחי נפל היום. הוא כל כך חדר לי ללב. נצר, לא סיימנו את השיחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נצר שמחי, נפל בקרב בעזה. 31 בינואר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נצר שמחי, נפל בקרב בעזה. 31 בינואר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רס"ב יובל ניר, תושב כפר עציון, הותיר אחריו את הוריו, עמוס ולצי ניר, ואת רעייתו אילה, וחמישה ילדיהם: אלון, שחר, עופרי, יגל ורועי. במועצת גוש עציון פרסמו הודעת תנחומים: "מועצת גוש עציון מודיעה על נפילתו של רס"ב יובל ניר תושב כפר עציון שנפל בקרבות בעזה".

ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן, ספד ליובל: "יובל ניר היה מטובי בננו שיצא בשמחת תורה למלחמת הקיום בעזה. יובל, נפלת כגיבור במלחמה הצודקת ביותר, בהגנה על העם והארץ. אנו שולחים תנחומים לבני משפחת ניר המורחבת ולקהילות כפר עציון ומגדל עוז, תושבנו האהובים".

גבריאל שני, נפל בקרב בעזה. 31 בינואר 2024. מזכירות עלי, מערכת וואלה!
גבריאל שני, נפל בקרב בעזה. 31 בינואר 2024/מערכת וואלה!, מזכירות עלי

סרן במיל' גבריאל שני, מהיישוב יקיר, נפל גם כן בקרבות ברצועת עזה. ביישוב שבו התגורר שלחו הודעת תנחומים: "בצער רב ובכאב גדול התבשרנו הערב על נפילת בן היישוב סרן במיל' גבריאל שני. קצין לוחם בצנחנים שנפל בקרב על הגנת המדינה במסגרת תפקידו. בית יקיר מחבק את משפחת שני, דאום והמשפחה המורחבת ועומד לצידם. 'ומחה ה' דמעה מעל כל פנים'".

הקומיקאי חנוך דאום, קרוב משפחתו של גבריאל, ספד לו בחשבון הפייסבוק שלו: "גבריאל שני, קצין צנחנים מיקיר, שהיה נשוי לנכדתו של מוטי דאום, בן דוד של אבי, נפל היום בעזה. משפחה שורשית ומיוחדת. באמת אנשים יוצאי דופן. איזה ערב קשה".

גם במזכירות עלי ספדו: "ברוך דיין האמת - בצער רב אנו מודיעים על נפילתו בעזה של גבריאל שני. אנו משתתפים בצערם של יובל והילדים תושבי רחוב השקד. פרטים על הלוויה והשבעה יישלחו בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully