וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה הטילה שתן על בעלה וחנקה אותו בכרית כי קיבל מכתב מאקסית מלפני 60 שנה

14.3.2024 / 0:17

התגובה המאוד לא פרופורציונלית של האישה למכתב שקיבל בעלה מהאקסית הותיקה שלו הוביל לפתיחת תיק במשטרה ולהאשמות בניסיון רצח. בעוד שהאישה צפויה לשבת בכלא, בעלה דווקא מנסה להביא לסגירת התיק בטענה ש"לא צריך לעשות מזה עניין גדול"

ניסתה לרצוח את בעלה בגלל שקיבל מכתב מאקסית מלפני 60 שנה/ravenryderslife

אישה מפלורידה מואשמת בניסיון רצח של בעלה לאחר שחנקה אותו בכרית, כי קיבל מכתב מאקסית שלו מלפני 60 שנה. היא גם הודתה שהטילה עליו שתן ונשכה אותו.

ברטה יאלטר, בת 71, מואשמת בניסיון רצח לאחר התקיפה שהתרחשה בביתם שבצפון מיאמי ביץ', על אף שהבעל ועורכי הדין שלה טענו שהאשמות מוגזמות וכי מדובר בסה"כ בריב שיצא משליטה. עורכי הדין אמרו ל-The Post שהתביעה "הגזימה בהאשמות נגדה" וכי הבעל שלה מזה למעלה מ-50 שנה ממש לא מעוניין שהיא תיכנס לכלא.

בתקשורת המקומית דווח שהתקרית אירעה ביום ראשון ה-28 בינואר. השוטרים הגיעו לביתם בסביבות השעה 15:40 באותו היום, בתגובה לאדם שהתקשר למוקד החירום ואמר שאשתו ניסתה להרוג אותו, כך לפי דו"ח המעצר. המריבה החלה לאחר שהבעל קיבל מכתב מחברה שלו לשעבר שמתגוררת בטורקיה - איתה יצא לפני 60 שנה, כך מסר עורך דינה של הנאשמת, ג'פרי ויינר. כשנודע על כך לאישה, היא לםי ההאשמות נשכה, חבטה וניסתה להרוג את בעלה בחניקה עם כרית.

הבלשים אמרו שהם מצאו את הקורבן במצב "שברירי ביותר" עם "מספר חבורות חמורות וחתכים פתוחים... כמו גם סימני נשיכה פתוחים שדיממו", כך דיווחו ב-WPLG, תוך ציטוט של רשויות החוק. יאלטר לכאורה גם הטילה עליו שתן, כך נכתב בדו"ח מעצר שצוטט על ידי התחנה.

ברטה יאלטר הואשמה בניסיון רצח בעלה אותו חנקה בכרית. Miami-Dade County Jail, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ברטה יאלטר הואשמה בניסיון רצח בעלה אותו חנקה בכרית/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Miami-Dade County Jail

חלק מהעימות לכאורה תועד במצלמת הטלפון שלו, ויאלטר אף הודתה בתקיפה כשדיברה עם הרשויות, כך דיווח Law and Crime. הבלשים צפו בצילומים ואישרו לאת גרסתו של הבעל. ברטה יאלטר גם הודתה שלקחה לבעלה את הנייד שלו בשלב מסוים.

ויינר, עורך דינה של יאלטר, טוען שהבעל רוצה שהרשויות ירדו מהתיק ואמר שהוא בסדר ואין צורך להעניש את אשתו. הוא גם הכחיש שניסתה לחנוק אותו בכרית. "הם נקלעו לוויכוח, זה יצא משליטה אבל לא הייתה שום סיבה שהיא תואשם בניסיון רצח מדרגה שנייה", אמר ויינר.

יאלטר נמצאת כרגע במעצר כשהיא ממתינה לדיון על שיחרורה בערבות. אם היא תשתחרר, יהיה עליה לשמור על מרחק מבעלה לפי צו בית משפט, ציין ויינר.

לסיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>


עוד בנושא:
חודש אחרי שטענה שהיא "יפה מדי" מכדי להיעצר - היא נכלאה על רצח אמא שלה

"הרגשתי חשד": גבר ירה למוות באישה טרנסג'נדרית במהלך מין אוראלי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ברטה יאלטר הואשמה בניסיון רצח בעלה אותו חנקה בכרית. בעלה טוען שזה "לא ביג דיל". Miami-Dade County Jail, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ברטה יאלטר הואשמה בניסיון רצח בעלה אותו חנקה בכרית. בעלה טוען שזה "לא ביג דיל"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Miami-Dade County Jail

הבעל מתחרט על התלונה

"הדבר הזה יצא כל כך מפרופורציה, הם פשוט חולים אחד על השני", אמר עו"ד ויינר על הזוג, "זו השורה התחתונה: מדובר בזוג שנשוי 51 שנים. המשטרה בוחנת את התיק הזה בצורה קיצונית. בעלה של הלקוחה שלנו אמר שהוא בסדר גמור, שהוא מתחרט על התלונה ועל מה שקרה".

הבעל נלקח לטיפול בבית החולים רק כי רשויות החוק התעקשו שיגש לטיפול, אמר הסנגור. הבעל שהה שם כשלוש שעות ובסופו של דבר שוחרר מאחר שצוות בית החולים לא יכול היה לעשות עבורו דבר עקב היעדר פציעות קשות. "ניסיון רצח הוא אישום אבסורדי", ציטט עורך דינה של ברטה יאלטר את בעלה של הלקוחה שלו שאמר לו לאחר הגשת האישומים נגדה ש"זה לא היה כזה ביג דיל".

הסנגור הביע ביטחון בכך שהשופט בתיק יהיה הוגן. "אני בטוח שאנחנו הולכים לסגור את התיק הזה במהירות ועל הצד הטוב ביותר", אמר ויינר. במהלך הדיון בערבות, סנגור ציבורי שהוצב בתחילה בתיק - ומאז הוחלף ביועץ פרטי - הוריד את כובד האישומים נגד ברטה. הסנגור טען כי המדינה מנסה לא פעם לצייר מקרים כאלה כניסיון רצח. "שופט, אין שום דבר שמצביע על כך שהיא ניסתה להרוג אותו", אמר הסנגור הציבורי בשלב מסוים במהלך אותו דיון.

אולם פרקליט המדינה החל לקרוא מדוח המעצר כדי להצדיק את האישומים החמורים יותר. התובע ציין כי ניסיון החנק על ידי כרית הוא ניסיון רצח לכל דבר כי "מטרת הפעולה הייתה לחנוק ולהרוג אותו". "אני חושב שהיא גם הודתה שהטילה עליו שתן", אמר פרקליט המדינה, "אז, אני חושב שאם אתה מסתכל על מכלול הנסיבות, נראה שזה יותר מאשר ריב שיצא משליטה".

עד כה לא פורסם מה היה כתוב במכתב מהאקסית שעורר תגובה קיצונית כזו אצל הנאשמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully