וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגשתי חשד": גבר ירה למוות באישה טרנסג'נדרית במהלך מין אוראלי

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 0:16

דמארן קיילון מואשם ברצח מדרגה 2 אחרי שירה בצורה מזעזעת, ללא סיבה ברורה, באישה שהוא לא הכיר לפני שנפגש איתה לצורך ביצוע יחסי מין. הוא הכחיש בהתחלה, אבל תיעוד מצלמות האבטחה לא הותיר מקום לספק

טקס האשכבה של סוואנה ריאן וויליאמס/ספק: תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גבר הואשם ברצח לאחר שעל פי החשד ירה למוות באישה טרנסג'נדרית שהעניקה לו מין אוראלי. דמארן קיילון, 25, ממיניאנפוליס יואשם ברצח מדרגה שנייה אחרי התקרית המצמררת שהתרחשה בשעות המוקדמות של ה-29 בנובמבר 2023. דמארן הכחיש בהתחלה שהוא ירה בקורבן, סוואנה ריאן וויליאמס בת ה-38, אך לאחר מכן הודה בפשע כאשר החוקרים הראו לו תיעוד ממצלמות האבטחה.

בתקשורת המקומית דווח שקיילון פגש את וויליאמס כשעבר לידה בתחנת אוטובוס, והיא שאלה אותו אם הוא מעוניין בסקס. אחרי שהסכים להצעה הם הלכו לחצר סמוכה שם העניקה לו מין אוראלי. הוא סיפר שהוא חשד במשהו במהלך המין וגם אחרי שהאקט הסתיים, הוא התמהמה לרגע ואז ירה בפניה של הבחורה מטווח קרוב מאוד ועזב את המקום. לאחר מכן הוא טען בפני השוטרים שהוא "היה חייב לעשות את זה".

עדי ראייה סיפרו לשוטרים שהם רעש של יריות בסביבות 5:45 בבוקר. לאחר מכן הגבר תועד כשהוא עוזב את הזירה. זהותו של קיילון אומתה על ידי בעלי הדירה שלו לאחר שהמשטרה סיפקה תמונות שלו. הוא נמצא בבית עם אקדח בקוטר 9 מ"מ.

קיילון נעצר ובמהלך שיחת טלפון עם הוריו ,הוא התוודה בפניהם שהוא "הרגע רצח מישהי". לאחר מכן הוא הוסיף שהוא "יודע שהוא לא אלוהים, אבל הוא היה חייב לעשות זאת".

אם יורשע הוא צפוי לספוג עונש מקסימלי של 40 שנה בכלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully