וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההקלטות האחרונות של מפקד תחנת המשטרה שיצא להציל מבלים בנובה

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 11:53

ג'יאר דוידוב, מפקד תחנת רהט יצא לריצת בוקר ב-7 באוקטובר, וכששמע דיווחים ראשוניים על חדירת מחבלים יצא לאופקים. משם הוא המשיך לאזור המסיבה ברעים, ובדרך נתקל בחוליה של 30 מחבלים. הוא הספיק לחסל אחד מהם בקרב פנים מול פנים עד שנהרג | האזינו להקלטות שלו מהקשר

ההקלטות האחרונות של מפקד תחנת המשטרה ברהט שנפל בשבעה באוקטובר/מתוך רשת הקשר המשטרתית

ג'יאר דוידוב, מפקד תחנת רהט, יצא ב-7 באוקטובר אל התופת שבמסיבת נובה. המטרה הייתה שלו הייתה להציל כמה שיותר מבלים מהטבח שביצעו מחבלי חמאס. מיד עם הגעת הידיעות הראשונות על חדרית מחבלים, יצא מפקד התחנה אל תחנת המשטרה ברהט, לקח רכב ממוגן ונסע במהירות לאזור.

"הוא יצא לריצת בוקר בשבת, וכשהתחילו האזעקות, הוא הגיע במהירות הביתה", סיפרה אשתו ענבר. "תוך כמה שניות הוא כבר היה עם מדים. הוא צעק לנו להביא לו את השכפ"ץ והקסדה, ואמר 'תסגרו חלונות ודלתות, אני בדרך לאופקים'".

סגן ניצב ג'י-אר דוידוב, מפקד תחנת רהט, מחוז דרום.נהרג במלחמת "חרבות ברזל" אוקטובר 2023. דוברות משטרת ישראל
"כשהתחילו האזעקות הוא הגיע במהירות הביתה". דוידוב/דוברות משטרת ישראל
סנ"צ ג'יאר דוידוב,  מפקד תחנת רהט. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דוידוב בתחנת רהט/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ענבר מתארת את השתלשלות האירועים שעבר בעלה מהרגע שהגיע לאופקים. לאחר שבעיר הבין שהאירוע שהאירוע נמצא בשליטה של הימ"מ, הוא עשה סריקות במושב סמוך. תוך כדי הוא הבין משהו קורה באזור רעים, וכי יש שם מחבלים. "הוא דיווח שהוא יוצא לתפוס פיקוד על האירוע ברעים ליד מיקום המסיבה. על הכביש שלפני הצומת הוא נתקל במחבלים, הוא ניגח את הרכב שלהם והצליח לחסל אחד מהם. הוא יצא וניהל קרב פנים מול פנים מול המחבלים ונפגע. היו שם כ-30 מחבלים".

מי שהגיע לחלץ אותו הוא סגן ניצב איציק בוזקשוולי, מפקד תחנת שגב שלום, שהיה חברו הטוב, יחד עם ראש צוות הבילוש בשגב שלום יקיר בלוכמן והשוטרים יוני דסקלו ואור יוסף. לאחר החילוץ נתקלו בזוקשוולי וצוותו במחבלים, והוא ויקיר בלוכמן נהרגו לאחר קרב מולם. בהקלטות האחרונות שבהן נשמע ג'יי אר, הוא מבקש הכוונה אל הכוחות שנתקלו במחבלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully