וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע הדריסה בחיפה: המשטרה פשטה על בית המחבל ואיתרה רבע מיליון ש"ח במזומן

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 2:47

פיגוע בחיפה-צעיר נפצע קשה, חשוד חמוש בגרזן נוטרל/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, מד"א, דוברות רמב"ם

שוטרי מחוז צפון ולוחמי משמר הגבול פשטו שלשום (שני) על ביתו של המחבל שביצע את פיגוע הדריסה סמוך לבסיס חיל הים בחיפה - בחיפוש שביצעו, איתרו השוטרים עשרות כוורות זיקוקים ורבע מיליון ש"ח במזומן. כמו כן, שני צעירים בני 16 ו-21, שחשודים באחזקת הזיקוקים, נעצרו.

במשטרה מסרו: "אתמול, זמן קצר לאחר הפיגוע בעיר חיפה, התבררה זהותו של המחבל באירוע כתושב העיר טמרה. מיד עם קבלת הדיווח נכנסו כוחות של משטרת מחוז צפון יחד עם לוחמי משמר הגבול לחיפוש בביתו של המחבל".

לדברי המשטרה, אתמול הובאו שני החשודים באחזקת הזיקוקים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בחיפה - ומעצרם הוארך עד מחר. כמו כן, במשטרה הדגישו כי "הכסף אשר אותר במסגרת החיפוש נתפס ומקורו ייבדק במסגרת החקירה".

פיגוע סמוך לבסיס חיל הים,חיפה, 29 בינואר 2024. מד"א
פיגוע סמוך לבסיס חיל הים,חיפה, 29 בינואר 2024/מד"א

ביום שני האחרון, המחבל, שהגיע חמוש בגרזן, נורה בחיפה, לאחר שדרס צעיר כבן 20 ופצע אותו באורח קשה. ככל הנראה, המחבל דרס את הצעיר ולאחר מכן ניסה לפגוע בסובבים עם גרזן, ואז נוטרל על ידי קצין במקום. האירוע התרחש ברחוב יעקב כספי בשכונת בת גלים, שליד בה"ד חיל הים. קצין בחיל הים שהיה במקום נטרל את המחבל, תושב טמרה, לאחר שהאחרון דרס את הצעיר. המשטרה עצרה את אחיו של המחבל ההרוג, גם הוא תושב טמרה.

הצעיר שנפצע פונה בהכרה. פראמדיק מד"א חנן זוהר סיפר עליו: "כשהגענו למקום ראינו אותו שוכב סמוך לחומה כשהוא בהכרה וסובל מחבלות קשות בגפיים תחתונות. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully