וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל המצב, ערוץ בריאות חדש יושק בקרוב: "יסייע להתמודדות נפשית ופיזית"

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 1:59

בצל המצב הביטחוני והמשך הלחימה בעזה, קבוצת "RGE" ו"אסותא מרכזים רפואיים" הודיעו אתמול (שלישי) על השקה של ערוץ בריאות חדש בשם "דוק". הערוץ, כך לפי הודעת הקבוצה, יהיה האפיק המקיף והנרחב ביותר בתחומי הבריאות והרפואה בישראל, שישלב "הפקות מקור מיוחדות מותאמות למצב ותכנים שיסייעו להתמודדות נפשית ופיזית".

הערוץ החדש צפוי לעלות לאוויר ב-6 בפברואר וישודר בשלב הראשון ב"free TV" ובפרטנר. כמו כן, בקרוב יעלה בפלטפורמות נוספות, הערוץ ישודר באופן חינמי ויפעל 24 שעות ביממה.

בי"ח אסותא, רמת החייל תל אביב, 19 במאי 2023. ראובן קסטרו
בי"ח אסותא, רמת החייל תל אביב, 19 במאי 2023/ראובן קסטרו

"הערוץ החדש ינגיש לציבור הרחב את עולם הבריאות והרפואה ויציע הפקות מקור ותוכן עשיר ומרתק, עם תמהיל מגוון של תוכניות הכוללות מאות שעות תוכן בתחומי הבריאות, הלייף סטייל, התזונה והכושר - של מיטב המומחים והרופאים בישראל - לצד הפקות מקור שנוצרו בצל האירועים ורוח התקופה, להגברת ההסברה האזרחית אשר עוסקות בהשלכות ובשאלות המעסיקות את הציבור מאז האירועים הקשים שחווה מדינת ישראל מאז ה-7 באוקטובר", מסרו בערוץ.

כמו כן, הוסיפו כי "לצד קבוצת אסותא, הערוץ ישתף פעולה ביצירת תכנים מרתקים המבוססים על מחקרים ופעילות רפואית פורצת דרך עם מיטב המומחים ממערכת הבריאות, ולצדם מומחים מתחום ההייטק, חדשנות, שירותי בריאות והצלה ועוד".

בערוץ יגישו יעל גולדמן ומירב מילר וייקחו חלק רופאים מובילים בתחומם, ובהם ד"ר בלה עזריה, ראש אגף רפואה באסותא מרכזים רפואיים, פרופ' אהוד רענני, ממנתחי הלב המובילים בישראל, מנהל מרכז לב, חזה וכלי דם במרכז הרפואי שיבא-תל השומר שמנתח גם באסותא ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully