וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנועה לאיכות השלטון נגד שיפוץ מעון נתניהו בקיסריה

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 23:28

התנועה לאיכות השלטון דורשת לבדוק את אופן אישור שיפוץ הבריכה של נתניהו בקיסריה: חשש לפעילות לא חוקית ופגיעה בעצמאות חשב המשרד

ראש האגף הכלכלי בתנועה: "*טעם רע עולה מאישור מימון שיפוץ הבריכה בביתו הפרטי של ראש הממשלה נתניהו במהלך תקופת המלחמה ; יש לבדוק כיצד מתקבלות ההחלטות במשרד ראש הממשלה, והאם הן עומדות בהתאם לדרישות החוק"

התנועה לאיכות השלטון פנתה היום (שלישי) ליועצת המשפטית לממשלה ולחשב הכללי באוצר, בדרישה שיפתחו בהליך בדיקת האישור שניתן לנתניהו לשפץ את הבריכה בביתו הפרטי בקיסריה, אשר בעקבותיו הודיע חשב משרד ראש הממשלה על בקשתו לעזוב את תפקידו.

על פי פרסומים בתקשורת, חשב משרד ראש הממשלה רועי בנבנישתי, מבקש להתפטר עקב מחלוקות עם מנכ"ל המשרד יוסי שלי, סביב מימון ההוצאות בבתיו של בנימין נתניהו, במעונו ברחוב עזה בירושלים ובביתו הפרטי בקיסריה. בין היתר המחלוקות גם החלטתו של שלי לאשר מימון לשיפוץ הבריכה בביתו הפרטי של נתניהו בקיסריה.
התנועה לאיכות השלטון טוענת במכתבה כי רצונו של חשב משרד ראש הממשלה להתפטר מעלה חששות ממשיים לפגיעה בתפקידו של החשב, ולניסיונות בלתי חוקיים לתת מימון ציבורי לבתיו הפרטיים של ראש הממשלה.
התנועה מבקשת במכתבה כי תערך בדיקה של הנושא, ותופסק כל התנהלות שאינה חוקית במשרד ראש הממשלה.

עו"ד אריאל ברזילי, ראש האגף הכלכלי בתנועה לאיכות השלטון: "מעבר לטעם הרע העולה מאישור מימון שיפוץ הבריכה בביתו הפרטי של ראש הממשלה נתניהו במהלך תקופת המלחמה בעוד אזרחי המדינה מתמודדים עם השלכותיה הכלכליות הכבדות, יש כאן גם חשש כבד לפגיעה בתיפקודו ובמעמדו של חשב משרד ראש הממשלה. עדיף היה שבקשת מימון שיפוץ הבריכה כלל לא הייתה באה לעולם, או שלא תאושר. מרגע שאושרה וחשב המשרד הודיע על רצונו לעזוב, יש לבדוק כיצד מתקבלות ההחלטות במשרד ראש הממשלה, והאם הן עומדות בהתאם לדרישות החוק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully