וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרעי על "מפגן הניצחון" בכנס הימין: "לא הבינו למה רקדנו, זו היתה תפילה למען החטופים"

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 12:07

בריאיון לרדיו צפון התייחס שר התקשורת לכנס ההתיישבות בו לקח חלק, ולביקורת שנמתחה על חברי הקואליציה שנכחו בו: "גם לימין מגיע להשמיע את דעתו". עוד אמר שהכנס "לא שינה את מטרות המלחמה". הוא מתח ביקורת על המחנה הממלכתי: "הבנו, אתם לא באמת בממשלה - באתם להשקיף"

בווידאו: השרים בן גביר, וסראלוף וקרעי רוקדים עם הקהל בכנס ההתיישבות בעזה הערב 28.01.24/ללא

שר התקשורת שלמה קרעי מהליכוד התייחס הבוקר (שלישי) לסערה סביב כנס ההתיישבות בעזה, שבו לקח חלק. "גם לימין מגיע להשמיע את דעתו", אמר בריאיון לגדי נס ברדיון צפון 104.5FM. "חבר'ה לאן אתם הולכים? איזה רשות פלסטינית? אנחנו רוצים התיישבות יהודית".

לדבריו, בכנס ההתיישבות נכחו גם משפחות של לוחמים שתומכות בהתיישבות מחדש בעזה: "גם הקול שלהן צריך להישמע", אמר. בנוסף אמר כי הכנס לא משנה את מטרות המלחמה, והן נותרו כשהיו.

הוא הסביר את "מפגן הניצחון" של שרים וח"כים, שרקדו עם הנוכחים בכנס, וספג על כך ביקורת חריפה: "אנשים לא מבינים על מה רקדנו - זה ריקוד של תפילה, שיחזרו החטופים הביתה. גם בבית הכנסת רוקדים בכדי להתפלל שזה יקרה".

השרים איתמר בן גביר ושלמה קרעי רוקדים עם הקהל בכנס ההתיישבות בעזה. 28 בינואר 2024. חיים גולדברג, פלאש 90
"רקדנו שיחזרו החטופים". קרעי ואיתמר בן גביר בכנס ההתיישבות, שלשום/פלאש 90, חיים גולדברג

בהמשך לביקורת על האירוע, בעיקר מצד השרים בני גנץ וגדי איזנקוט מהמחנה הממלכתי, האשים קרעי: "מאז שהם נכנסו לממשלה הם מצביעים רק נגד". עוד אמר כי הם אינם "נוטלים חלק בנושאים הנדונים", ו"בכל מקום הם משמיצים". "אני לא התרגשתי יותר מדי כשהם נכנסו לממשלה, ואני לא מתרגש ממה שהם עושים. כל האולטימטום הזה. הבנו, אתם לא באמת בממשלה - באתם להשקיף", הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

קרעי התייחס גם למתיחות בגבול הצפון: "עדיין לא בטוח שם. אנחנו נצטרך להחזיר את הביטחון. השכל הישר אומר שאי אפשר להחזיר אזרחים למקומות בהם יכולים לירות עליהם טילי נ"ט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully