וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 ימים למחאת הימין: פעילי "צו 9" הפגינו במעבר כרם שלום

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 10:00

פעילי ארגון "צו 9", יחד עם בני משפחות חטופים, הגיעו גם הבוקר למעבר כרם שלום בגבול עם רצועת עזה בניסיון לחסום את שיירת משאיות הסיוע ההומניטרי העוברות לשטח הרצועה. "אין היגיון בהכנסת המשאיות ישירות לידי חמאס, אף סיוע לא אמור לעבור עד שאחרון החטופים יחזור"

פעילי ימין חסמו את מעבר כרם שלום/תנועת צו 9

פעילי מחאת הימין "צו 9", יחד עם בני משפחות חטופים, הגיעו הבוקר (שלישי) למעבר כרם שלום בגבול עם רצועת עזה בניסיון לחסום את שיירת משאיות הסיוע ההומניטרי העוברות לשטח הרצועה - זה היום השביעי ברציפות. "אין שום היגיון בהכנסת המשאיות ישירות לידי מחבלי חמאס", מסרו בתנועת המחאה. "אנו נכונים לשעת המבחן הזו ביחד עם אלפים תומכים שדורשים לעצור את האספקה לחמאס. אף סיוע לא אמור לעבור עד שאחרון החטופים יחזור".

בתנועת המחאה לא מתכוונים להפסיק לעצור את המחאות, עד שכל החטופים ישובו הביתה. "אין סיוע לרוצחים", אמרו. "לא נעצור ואף סיוע לא יעבור עד שאחרון החטופים יחזור".

מחאת צו 9 בכרם שלום. 30 בינואר 2024. אבי רוקח
מחאת צו 9 בכרם שלום. 30 בינואר 2024/אבי רוקח
משפחות החטופים חוסמים שוב את מעבר כרם שלום, 26 בינואר 2024. אפרת אברהמי, אתר רשמי
משפחות החטופים חוסמים שוב את מעבר כרם שלום, 26 בינואר 2024/אתר רשמי, אפרת אברהמי

להפגנה שנערכה לפני יומיים במעבר, הגיעה חברת הכנסת מעוצמה יהודית לימור סון הר מלך, שם טענה העברת הסחורות לאויב בשעת מלחמה אינה מהלך הומניטרי.

"הגעתי היום למעבר כרם שלום כדי להשתתף במחאה הצודקת מאין כמוה לסגירת המעבר למשאיות המעבירות מזון תרופות ועוד עבור תושבי עזה ובעיקר עבור החמאס", טענה. "בעוצמה יהודית אנו דורשים להיות חלק משפיע בקבינט המלחמה המצומצם מתוך הבנה כי המערכת שבויה בקונספציה שגויה החייבת להשתנות. לא ייתכן כי מדינת ישראל מאפשרת סיוע לאויב בשעה ש-136 מבנינו ובנותינו מצויים בידהם של הצורר הנאצי מחמאס. אנו, בעוצמה יהודית, נמשיך להיאבק לסגירת המעברים ולהשבת החטופים במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully