וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בתיק האונס בקפריסין: בית המשפט פסל את ראיות ה-DNA

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 10:37

מהחלטת בית המשפט עלה ששוטרי התחנה הציגו בפני הנאשמים את דגימות ה-DNA כבדיקות קורונה, ולכן הסכימו להידגם. הסנגורים קבלו נגד הראיות שנאספו ואמרו: "אני מברך על החלטת בית המשפט שפסל את האופן שבו משטרת קפריסין לקחה את הראיות ממרשיי באופן בלתי חוקי"

בווידאו: ניר יסלוביץ', עורך דינם של הנערים החשודים באונס בקפריסין: "אעשה כל שניתן כדי להגיע לשחרור מוקדם"/מערכת וואלה!

בית המשפט בפמגוסטה פסל אמש (שני) את ראיות ה-DNA של שניים מהנאשמים באונס בקפריסין. זאת לאחר החלטת ביניים שמנהלים הסנגורים נגד קבילותן של הראיות שנאספו מהנאשמים בטרם יחל שלב ההוכחות. עורך הדין, עורך הדין, ניר יסלוביץ, יחד עם שותפו הקפריסאי עו"ד פאריס אילואיזו, טוענים שדגימות ה-DNA נלקחו מהנאשמים בתחבולה כשנאמר להם שמדובר בבדיקת קורונה, ושההסכמה התקבלה בהנהון קבוצתי ולא באופן הפורמלי הנדרש.

מכוניות משטרה, קפריסין. יואב איתיאל, אתר רשמי
דגימות ה-DNA נלקחו בתחבולה כשנאמר להם שמדובר בבדיקת קורונה. קפריסין/אתר רשמי, יואב איתיאל

עורך הדין יסלוביץ סיפר לוואלה: "אני מברך על החלטת בית המשפט שפסל את האופן שבו משטרת קפריסין לקחה את ראיות ה-DNA ממרשיי באופן בלתי חוקי תוך רמיסת זכויותיהם". לדבריו " הדגימה נלקחה מתוך רצון של שוטרי תחנת המשטרה להיפטר מהתיק ולהעבירו לבית המשפט תוך חקירה בלתי מקצועית בעליל. כולי תקווה שההחלטה מסמנת את המשך זיכויים המוחלט של מרשיי.

חמישת החברים בני 19-20 מהכפר מג'ד אל כרום הסמוך לכרמיאל נאשמים באונס קבוצתי אכזרי של תיירת בריטית בת עשרים, בעיירת הנופש איה נאפה שבקפריסין - בפרשה שהחלה בחודש ספטמבר, עם מעצרם. הצעירה הבריטית שטוענת כי נאנסה במהלך חופשה באיה נאפה שבקפריסין על ידי צעירים מישראל סיפרה בחקירתה כי "נלקחה בכוח" על ידם מאזור הבריכה במלון שבו שהתה לחדרה.

החמישה מואשמים במשותף בעבירות חמורות של אינוס (העונש המירבי בקפריסין הוא מאסר עולם), התעללות מינית פולשנית, יחסי מין בכפייה (14 שנה), כפייה לביצוע יחסי מין או מעשים אחרים בעלי אופי מיני (10 שנים), ומעשה מגונה (5 שנים), הטרדה מינית (5) וחטיפה בגין כליאתה לכאורה של הצעירה בעת שביצעו בה את המעשים המחרידים (7 שנים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully