וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוק תקשורת חדש: 10,000 איש יוכלו להקים קבוצת מספרים סגורה וממנה לא יתאפשר ניוד

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 16:02

טלפון כשר. נתי שוחט, פלאש 90
טלפון כשר/פלאש 90, נתי שוחט

ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ דוד ביטן, התכנסה היום (שני) להקראת הנוסח המתוקן של הצעת חוק התקשורת המבקשת לאפשר למנוי או לקבוצת מנויים להסכים להגביל או לחסום שירותים מסוימים, בהם חיוג למספרים מסוימים או לקבוצת מספרי טלפון. הצעת החוק קובעת גם הגבלת ניידות של מספר טלפון מתוך טווח מספרי טלפון ייעודיים.

יו"ר הוועדה, ח"כ דוד ביטן, אמר בפתח הדיון: "העיקרון הוא שאנשים שרוצים להיות בקבוצה מסוימת זו רצונם וצריך לכבד אותם. אין לי בעיה עם עיקרון זה. יש הרבה מאוד טענות בנושא שמגיעות דווקא מאנשים חרדים שפונים אליי. זה קצת מוגזם שכל קבוצה רוצה את הקומה שיוכלו להתנייד רק אליה וממנו הלאה - לא. זה לא הגיוני לנהל ככה דיונים רציניים בנושא. חלק מהתיקונים שהתבקשו ע"י המשתתפים מדיון קודם קיבלנו והוכנסו לתיקונים בחוק. אקיים דיון מיוחד לגבי מה שנאמר על פגיעה בתחרות. גם בדיון הבא טרם נקיים הצבעות והייעוץ המשפטי עד אז יכול לשבת ולקבל את הערות המשתתפים".

שר התקשורת, ח"כ שלמה קרעי: "הצוותים עשו לילות כימים כדי להגיע לנוסח מוסכם ומוסדר. המתווה מצד אחד מבטל את הגזרות שניסו בכוח להתערב בקהילות בחיי היומיום ובדרך שבה הם רוצים להתנהל אך מצד השני שומר על היכולת גם לקבוצות אחרות להקים קווי תקשורת. הגענו כאן למתווה טוב וראוי שמשקף את הצרכים של הקהילה ומאפשר לעוד גופים להתאגד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully