וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן הממונה על התקציבים לנושא מאקרו ותקציב איתי טמקין הודיע על סיום תפקידו

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 13:34

סגן הממונה על התקציבים לנושא מאקרו ותקציב, איתי טמקין, הודיע היום (שני) לממונה על התקציבים על סיום תפקידו.

טמקין מסיים קדנציה ארוכה בה כיהן בתפקידים המשמעותיים ביותר באגף תקציבים. במסגרת תפקידו הוביל טמקין בעשור האחרון את הליכי בניית ואישור התקציב לרבות גיבוש מסגרות התקציב שהובילו לשיפור ניכר ומתמיד באיתנות הפיסקאלית של הממשלה ואפשרו לה להתמודד עם המשברים הכלכליים שפקדו את המשק בשנים האחרונות.

לצד זאת, הוביל וריכז טמקין את חקיקת חוק "הנומרטור" ששיפר באופן דרמטי את יכולת התכנון של הממשלה בטווח הבינוני וזכה לשבחים מכלל חברות הדירוג והארגונים הבינ"ל.

בתפקידו כסגן הממונה הצוותים בהובלתו קידמו מספר רב של רפורמות מבניות משמעויות כגון: ביטול איגרות החוב המיועדות, העלאת גיל הפרישה לנשים, הבנקאות הפתוחה, פתיחת שוק התשלומים בישראל לתחרות, השלמת הפרדת חברות כרטיסי האשראי מהבנקים וביטולם של ביטוחי המנהלים.

לאחרונה הוביל טמקין את תכנית ההתאמות שאישרה הממשלה לצורך התמודדות עם ההשלכות התקציביות של מלחמת "חרבות ברזל".

בנוסף על יתר תפקידו, אחראי טמקין על הקשר של אגף תקציבים עם חברות דירוג האשראי וכן על הובלת המו"מ מול ההסתדרות בנוגע להסכמי השכר השונים.

טמקין, בעל תואר ראשון ושני בכלכלה בהצטיינות מאוניברסיטת בן גוריון צפוי לסיים את תפקידו לאחר חקיקת תקציב המדינה לשנת 2024 בכנסת.

טמקין הודה לממונה על התקציבים יוגב גרדוס ולעובדי האגף על העבודה המשותפת רבת השנים ועל הזכות להיות חלק מחוד החנית של השירות הציבורי ולקחת חלק משמעותי ומשפיע בעיצובה של הכלכלה הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully