וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד שוהה בלתי חוקי שנתפס על ידי לוחמי מג"ב

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 10:42

כתב אישום חמור המונה 9 סעיפים הוגש אתמול נגד שוהה בלתי חוקי לאחר שנעצר על ידי לוחמי מג"ב

בסיומה של חקירה ופעילות מודיענית ומבצעית שנוהלו באגף החקירות והמודיעין של מג"ב עוטף ירושלים אחר שוהה בלתי חוקי הוגש אתמול כתב אישום חמור המונה 9 סעיפי אישום.

הנאשם, הגיע בחודש אפריל האחרון למעבר א-זעיים הסמוך לירושלים ונקרא על ידי חיילי המשטרה הצבאית לעצור לטובת בדיקה בטחונית, תחילה הציג הנאשם בפני הכוחות תעודת זהות ישראלית מצולמת ממכשירו הסלולארי אשר הינה מזויפת. הנ"ל התבקש לצאת מהרכב לצורך הבדיקה ובתגובה לכך החל במנוסה תוך שמסכן את חייהם ובטחונם של הלוחמים במעבר.

בעקבות הכוונה מודיענית שהתקבלה על ידי אגף החקירות והמודיעין של מג"ב עוטף ירושלים נערכו כוחות הבטחון במחסום יזום בסמוך לעיר 'חברון' שבשטחי יהודה ושומרון. בהגיעו למחסום האיץ הנאשם את רכבו באופן שסיכן את חיי החיילים ופרץ את המחסום.

בתחילת החודש, הגיע הנאשם למעבר 'רנתיס' שם נעצר על ידי לוחמי מג"ב אשר נערכו מבצעית להגעתו ולמעצרו.

בעת מעצרו הציג הנאשם ללוחמים תעודת זהות ישראלית מזוייפת, כשנשאל אם ברשותו רישיון נהיגה, השיב הנאשם בשלילה.

לציין כי, במהלך שלוש הפעמים בהן ניסה לחמוק מכוחות הבטחון הגיע הנאשם עם בת זוגתו וילדה ברכבו תוך כך שמייצר סיכון לבטחונן.

הנאשם, בן 25 תושב 'סמוע' שבדרום הר חברון ללא היתרי כניסה ו/או שהייה בישראל הועלה אתמול לבית המשפט הצבאי יהודה שם הוגש נגדו כתב אישום חמור על ידי התביעה הצבאית אשר מונה 9 סעיפי אישום בהם: סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, התחזות כאחר, נהיגה ברכב שאינו רשום באזור, נהיגה ללא רישיון נהיגה בנוסף לכך נעצר הנאשם עד תום הליכים.

  • עוד באותו נושא:
  • מג"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully