וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרם עולמי על אונר"א והתלונות על מותג בגדי הים: וואלה! תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 15:36

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: וואלה! תקתקנו 28 בינואר 2024/צילום: רויטרס ותיעוד ברשתות חברתיות על פי בעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

חרם עולמי על אונר"א ומותג בגדי הים שנמצא תחת מתקפה

חרם עולמי על אונר"א: לאחר שנודע כי עובדים באונר"א - סוכנות הפליטים של האו"ם - השתתפו בטבח בשבעה באוקטובר, תשע מדינות הודיעו על הפסקת המימון לסוכנות בהיקף שמגיע למאות מיליוני דולרים. בין המדינות - ארצות הברית, אוסטרליה, קנדה, איטליה, פינלנד ובריטניה. מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש, חשף פרטים על מעורבות עובדי הסוכנות בטבח אבל הפציר להמשיך את התמיכה. גוטרש עדכן שתשעה עובדים פוטרו והבהיר שהאו"ם יעניש כל מעורב בטרור. בנוסף, בארה"ב ציינו שלפחות 12 עוברי אונר"א היו מעורבים במתקפת הטרור של חמאס ושחייבת להיות אחריות מלאה לכל מי שהשתתף בהתקפה הנתעבת.

כרטיס צהוב לישראל: בית הדין הבינלאומי לצדק בהאג קבע שיש לו סמכות להכריז על צווים זמניים בעקבות תביעת דרום אפריקה, ולפיה ישראל מבצעת רצח עם. עם זאת, בית הדין לא נתן צו לעצירת המלחמה או להחזרת תושבי צפון רצועת עזה לבתיהם. בית הדין קבע שעל ישראל לנקוט כל צעד אפשרי כדי למנוע הפרה של האמנה נגד רצח עם ושעל ישראל להגיש דו"ח בתוך חודש שהיא ממלאת אחר ההוראות. בנוסף, בית הדין קרא לחמאס לשחרר באופן מיידי את כל החטופים.

חברת בגדי ים סופגת אש על שימוש בדוגמן לבוש בבגד ים נשי: מותג בגדי הים האוסטרלי "מואנה ביקיני", נמצא תחת מתקפה, כשלקוחותיו מתלוננים על שימוש בדוגמן לקידום ופרסום בגדי ים המיועדים לנשים. "מואנה ביקיני" הוא מותג בגדי ים בבעלות המשפיענית שמקדמת תדמית גוף חיובית, קרינה אירבי, שיתף בשבת האחרונה סרטון באינסטגרם בו נראה הדוגמן הא-בינארי, ג'ייק יאנג, מדגמן בביקיני לבן. הלקוחות מאשימים שהמותג מאפשר לגברים לפלוש למרחבים של נשים.

"מואנה ביקיני" לא רק שלא הביעה חרטה על החלטתה לשתף את הסרטון - אלא פרסמה תגובה זועמת. "אנחנו מוצאים שזה די אבסורדי שאנשים מתנפלים על הפוסט הזה, פוסט אחד מ-12 שנות העסק שלנו, כדי לצאת באמירה פרועה על כך שאנחנו לא מעצימים נשים". בהמשך להודעה מטעם המותג הוסיפו: "מואנה ביקיני הוא - ותמיד יהיה - אחד המותגים הכי מכילים ומעצימים שקיימים. לא רק מבחינת המידות והעיצובים שלנו לנשים אלא - והכי חשוב - באהבה ובקבלה שלנו לכל הגזעים, העדות, צורות הגוף והמידות, המינים והנטיות המיניות". מה אתם חושבים?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

המסעדה הירדנית שהחליטה לקרוא לעצמה על שם טבח 7 באוקטובר, הסירה את השלט עם השם הפוגעני. זאת, לטענת בעל המקום, מטעמים של רישוי. בשבוע שעבר פורסם תיעוד של מסעדה חדשה עם השם "7 באוקטובר". המסעדה מגישה פיצה ושני סוגי שווארמה, ובסרטון היא נראית כשהיא מלאה בלקוחות. עובדי המקום לובשים חולצות אחידות וגם עליהם הכיתוב "7 באוקטובר". ההחלטה על השם, על פי הדיווח, התקבלה לאחר משאל בין הלקוחות. השם עורר סערה ובישראל דרשו להסיר אותו מהשלט. כאמור השלט הוסר בסוף השבוע האחרון.

  • עוד באותו נושא:
  • אונר"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully