וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטליב לא תסיר את חסינותה: "שקמה ברסלר - מוטב לך להיזהר"

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 15:22

לאחר ששיתפה קונספירציה אודות קשריה של פעילת המחאה עם מערכת הביטחון, ואף ננזפה על ידי ראש השב"כ, חברת הכנסת מהליכוד הודיעה כי לא תיעתר לבקשתה של ברסלר - ותשמור על חסינותה: "אמנם אירגוני המודיעין יחד עם התקשורת מגוננים עליך, אך האמת סופה להתגלות"

טלי גוטליב נגד ראש השב"כ/ערוץ כנסת

לאחר ששיתפה תיאוריית קונספירציה על קשריה של פעילת המחאה שקמה ברסלר עם מערכת הביטחון, שעוררה סערה ואף זכתה לגינויים ונזיפות מצד ראש השב"כ תומר בר - חברת הכנסת מהליכוד טלי גוטליב הודיעה היום (ראשון) כי לא תיעתר לבקשתה של ברסלר - ותשמור על חסינותה מתוקף תפקידה. "שקמה ברסלר מוטב לך להיזהר", כתבה גוטליב ב-X, וחזרה לסורה: "לפני שאת מדמיינת שאסיר חסינות קבלי מכתב אזהרה ממני. אמנם אירגוני המודיעין יחד עם התקשורת מגוננים עליך, אך עם ישראל לא טיפש. האמת סופה להתגלות. לא לעולם חוסן".

כאמור, בשישי פנתה ברסלר לגוטליב באמצעות פרקליטיה, עורכי הדין עידן סגר ואוהד רוזן, בדרישה שתחזור בה מהטענה לחסינות פרלמנטרית על הפצת שקרים וקונספירציות בזמן מלחמה. בפנייתה של ברסלר נכתב: "דבריה של גוטליב פוגעים בביטחונם של אנשי שירות הביטחון ומשפחותיהם".

יומיים לפני, גוטליב ציטטה אתר קונספירציה של "עדנה קרנבל", עם טענות נוספות לגבי ברסלר וקשריה המשפחתיים לשב"כ ולמוסד. "עדנה קרנבל מפרסמת שארה"ב יירטה שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינואר מספר ימים לפני התופת", נכתב בציוץ של ח"כ גוטליב. "ראש המוסד זימן את ברסלר לפגישה. זוכרים שרשמתי כאן על פגישה בין ברסלר לראש המוסד? זוכרים שמשרד רוה"מ הוציא הכחשה לדבריי ואני הבהרתי שאני עומדת מאחורי דבריי? המקורות שלי ברזל!"

שקמה ברסלר וטלי גוטליב. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
שקמה ברסלר וטלי גוטליב/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

באותו הערב, ראש השב"כ רונן בר הוציא מכתב חריף נגד דבריה של חברת הכנסת טלי גוטליב, שהפיצה תאוריית קונספירציה לגבי קשריה של שקמה ברסלר לבכירים במערכת הביטחון. במכתב מסר בר כי גוטליב פרסמה את פרטיהם האישיים של שני עובדי שירות הביטחון, ובכך סיכנה את חייהם ואת חיי משפחותיהם, "ביטחון המדינה לא יכול לשמש כלי משחק בניסיון נואל לזכות בתשומת לב ציבורית".

בתום כינוס הקבינט המדיני ביטחוני שנערך יום לאחר מכן, השרה מירי רגב פנתה לראש השב"כ רונן בר ושאלה: "האם יש אמת בטענה של טלי גוטליב בעניין בעלה של שקמה ברסלר?" לכך בר השיב: "זה שקר מוחלט וחציית קו אדום ועבירה פלילית לחשוף זהות של איש שב"כ, זה שם אותו בסכנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully