וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים עצרו חשודים בכוונה לגנוב כלי רכב באזור ירושלים

עודכן לאחרונה: 27.1.2024 / 18:15

שוטרי מחוז ירושלים סיכלו בימים האחרונים מספר גניבות כלי רכב ועצרו חשודים. בין החשודים, פלסטיני תושב איו"ש שוהה בלתי חוקי, ללא רשיון נהיגה שגנב רכב משכונה בצפון ירושלים ונעצר על ידי שוטרי מחוז ירושלים. במקרה אחר, סוכלה גניבת רכב על ידי השוטרים, שעצרו שני נאשמים פלסטינים שניווטו דרכם לרכב שאותו רצו לגנוב

ערנותם ונחישותם של שוטרי תחנת שפט ממרחב קדם במחוז ירושלים, הובילה אמש למעצרו של החשוד (19) שגנב רכב מצפון העיר זמן קצר קודם למעצרו. בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה אודות גניבת הרכב מצפון ירושלים, שוטרי תחנת שפט ביצעו חסימה באזור מעבר חיזמא, זיהו את הרכב הגנוב ובעת שסימנו לנהג לעצור הוא המשיך בנסיעה ועלה על רגלו של אחד השוטרים, עד שהרכב נעצר. כתוצאה מכך, השוטר נפגע באורח קל ברגלו ופונה לקבלת טיפול רפואי והחשוד נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת שפט.

במקרה אחר לפני מספר ימים, שוטרי תחנת שפט סיכלו גניבת רכב מצפון ירושלים בעקבות מעצרם של שני נאשמים בטרם ביצעו את זממם. השוטרים הבחינו בשני הנאשמים לפנות בוקר והם עוררו את חשדם. בבדיקה התברר כי השניים הם שוהים בלתי חוקיים, והם נעצרו על ידי השוטרים כשברשותם נתפסו כלי פריצה, בהם: מחשב להנעת כלי רכב, מנפץ שמשות ועוד.

הנאשמים שנעצרו על ידי השוטרים הועברו לתחנת שפט ונפתחה חקירה במשטרה. מהחקירה עלה כי השניים תכננו לגנוב רכב שאליו היו ניסו להגיע באמצעות אפליקציית ניווט. נגד החשודים הוגש כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully