וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות חטופים הורחקו מאזור בית רה"מ בקיסריה: "רק יגביר את עוצמת הפעולות"

עודכן לאחרונה: 27.1.2024 / 20:08

"זה לא מה שיעצור את המשפחות - אלא רק יגביר את התסכול", טען דובר מטה המשפחות, "מציע לשקול שוב את הבלימה המיותרת. במטה התריעו: "נקיים בשבוע הבא את העצרת המרכזית בהשתתפות עשרות אלפי אזרחים, בסמוך לבית נתניהו"

משפחות החטופים מפגינות מול בית נתניהו בקיסריה/מערכת וואלה!

מטה משפחות החטופים עדכן הערב (שבת) כי כ-20 משפחות שהגיעו למחות מול ביתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בקיסריה - הורחקו משם. במטה התריעו: "אם לא תתאפשר כניסת משפחות החטופים לאזור ביתו של ראש הממשלה, נקיים בשבוע הבא את העצרת המרכזית בהשתתפות עשרות אלפי אזרחים, בסמוך לביתו בקיסריה".

"משהו מאוד לא תקין קרה בשעות האחרונות בקיסריה", כתב דובר מטה המשפחות, חיים רובינשטיין, בחשבון ה-X שלו. "בשבוע שעבר הרחיקו את אזרחי ישראל שהגיעו לתמוך במשפחות. השבוע הרחיקו את בני משפחות עצמם מהאזור שבו אושר להם לעמוד בשבוע שעבר".

רובינשטיין סיפר: "תושב קיסריה שגר בסמוך לראש הממשלה והציע להזמין את המשפחות לכוס תה בביתו, נבלם אף הוא. רק בסיום דיונים שנמשכו כ-3 שעות, הביקור של משפחות החטופים בביתו, אושר". לדבריו, "אם זה לא ברור מאליו, זה לא מה שיעצור את המשפחות אלא רק יגביר את התסכול ואת עוצמת הפעולות. מציע לשקול שוב את הבלימה המיותרת הזאת".

במטה המשפחות הדגישו: "אנו דורשים לאפשר להם לזעוק בסמוך לביתו של ראש הממשלה. כמו כן, המשפחות קוראות לראש הממשלה לצאת מביתו, לשוחח עם בני המשפחות ולספק תשובות בנוגע לגורל יקיריהם".

"אנחנו מפריעים לכם בשנת הצהריים? אנחנו לא ישנים לא בוקר לא צהריים ולא ערב", קראה אחת מבנות משפחות החטופים בקיסריה, "אנחנו באים לפה בשביל שתסתכלו עלינו, שתקשיבו לנו, שתשמעו את מה שיש לנו להגיד. מה בסך הכל אנחנו רוצים? שתעשו את המקסימום שלכם כדי שתחזירו את ההורים שלנו חיים ומתים. רוצים שתחזירו את כולם במהירות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
משפחות החטופים מפגינות מול בית נתניהו בקיסריה. ללא, מערכת וואלה
משפחות החטופים מפגינות מול בית נתניהו בקיסריה/מערכת וואלה, ללא

יובל, שחמו חטוף בעזה, פנה לנתניהו: "ראש הממשלה, צא לדבר איתי תראה לי יחס של מנהיג לאזרח שלו, ספר לי שאתה עובד קשה על להציל את חמי זה כל מה שאני מבקש. בשביל זה אני פה, בשביל זה אנחנו עומדים פה כבר שעות ונעמוד פה כמה שצריך. אני פונה אליך אישית צא דבר אתנו - זה המינימום שאתה יכול לעשות".

מפגין נוסף שהצטרף למשפחות, קרא: "אני מחנך כיתה י"ב, עוד כמה חודשים גם הם יהיו שם בצבא. איך הם יוכלו ללכת לצבא כשהם לא ידעו שתחזיר אותם אם יקרה להם משהו כזה", שאל וצעק: "תתעורר. אני פונה פה בשם אנשי חינוך שמנסים ללמד ערכים את הנוער שלנו. איפה אתה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully