וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגישת "סקיי ניוז" השוותה בין הגירת פלסטינים מעזה ל"הגירה מרצון של יהודים בשואה"

עודכן לאחרונה: 26.1.2024 / 20:29

בראיון עם דני דנון, שדיבר על הצורך לאפשר הגירה חופשית של פלסטינים מעזה, ציינה המגישה בציניות: "סוג ההגירה מרצון של יהודים רבים בשואה". דנון תקף אותה בחריפות בשידור: "תתביישי לך, זו אנטישמיות טהורה". כעבור זמן קצר פרסמה הרשת "התנצלות ללא סייג על ההשוואה"

חדשות סקיי עושים זאת שוב: בראיון עם ח"כ דני דנון הוא ציין שיש לאפשר לפלסטינים מעזה להגר ממנה מרצון. "אני חושב שכל אדם בעולם שרוצה לעבור מרצונו למדינה אחרת, צריך להיות זכאי לעשות זאת". לכך הגיבה המראיינת לדברים באמירה הצינית: "סוג ההגירה מרצון של יהודים רבים במהלך השואה, אני מתארת לעצמי".

דנון לא היסס וגער במגישה: "איך את יכולה להשוות בין הדברים. תתביישי לך על ההשוואה הזאת. זאת משוואה מבישה ואנטישמית". המראיינת ניסתה להמשיך את הדברים, אבל דנון לא הניח לה. "אני לא ארשה לך לדבר על השואה ולהשוות אותה למה שקורה היום. מה שאמרת עכשיו זו אנטישמיות טהורה. להשוות את השואה למה שקורה היום בעזה זו אנטישמיות טהורה. תתביישי לך על ההתנהגות הזאת. תתביישי לך על ההשוואה הזאת. את צריכה להתנצל על מה שאמרת בפומבי. איך את יכולה להשוות".

כעבור זמן קצר פרסמה רשת סקיי התנצלות שבה נאמר: "בראיון שנערך היום עם הפוליטיקאי הישראלי דני דנון, מגישת חדשות סקיי ערכה השוואה בין ההערות של דנון לגבי המלחמה של ישראל בחמאס והיחס לעם היהודי בשואה. רשת חדשות סקיי מכירה בכך שההשוואה אינה ראויה לחלוטין, ובטבע הפוגעני של הערות האלה. רשת חדשות סקיי מבקשת להתנצל ללא סייג על ההשוואה, ולהתנצל באופן אישי בפני מר דנון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully