וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרור הפסיכולוגי של חמאס: פרסם סרטון של 3 חטופות בשבי

עודכן לאחרונה: 26.1.2024 / 16:45

כמה שעות אחרי ההחלטה שהתקבלה בהאג מפרסם ארגון הטרור סרטון שבו מופיעות דניאלה גלבוע וקרינה ארייב, בנות 19, ודורון שטיינברכר, בת 31. הן מציינות שהן נמצאות בשבי 107 ימים, וקוראות לעצירת הלחימה ברצועה, ומביעות חשש לחייהן

השימוש הציני של חמאס בחטופים נמשך: הארגון פרסם סרטון נוסף של חטופים מהשבי, שבו מופיעות דניאלה גלבוע בת ה-19, קרינה ארייב בת ה-19 ודורון שטיינברכר בת ה-31. בסרטון, שמפורסם ביום ה-112 להימצאותן של השלוש בשבי לאחר שנחטפו לרצועת עזה במתקפת הטרור הרצחנית של 7 באוקטובר, הן מציינות "107 יום בשבי", וקוראות לעצירת הלחימה נגד חמאס ברצועת עזה. הסרטון מתפרסם שעות ספורות לאחר ההחלטה שניתנה בבית הדין בהאג, לפיה אין להורות לצה"ל לעצור את הלחימה ברצועת עזה.

סשה, אחותה של קרינה ארייב, מסרה לאחותה בשיחה עם וואלה!: "אני רוצה להגיד לה שראינו את הסרטון ואנחנו פה בשבילך ובשביל כל החטופים. לא נפסיק את המאבק".

החטופות קרינה ארייב, דורון שטינברכר ודניאלה גלבוע בשבי חמאס, 26 בינואר 2023. לפי סעיף 27 א' לזכויות יוצרים, אתר רשמי
מתוך הסרטון של חמאס/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לזכויות יוצרים

השלוש מדברות בסרטון על כך שהן חוששות לחייהן, ונמצאות תחת אש. הן מספרות על נסיבות נפילתן בשבי. כמו בסרטונים קודמים שפרסם חמאס, נראה שהדברים שאומרות השלוש הוכתבו על ידי שוביהן. בעבר פרסם חמאס סרטונים שבהם נראו נועה ארגמני, יורם מצגר, חיים פרי, עמירם קופר ואחרים שמאז נודע שנרצחו, ובהם גם ניק בייזר, רון שרמן ואליה טולדנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully