וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום שלישי ברציפות: כרם שלום נחסם למעבר סיוע הומניטרי לחמאס

עודכן לאחרונה: 26.1.2024 / 10:43

בארגון מסרו כי מאות פעילים מכל רחבי הארץ עושים את דרכם למעבר כרם שלום על מנת לעזור להם במאבק למניעת מעבר הסחורות לרצועה. "על אף מזג אוויר הגשום, הגיעו פעילים ומשפחות החטופים אחרי הליכה ארוכה בשדות למעבר כרם שלום. אף סיוע לא יעבור עד שאחרון החטופים יחזור"

בווידאו: משפחות החטופים חוסמות שוב את מעבר כרם שלום/צילום: : אפרת אברהמי צו 9

יום שלישי ברציפות: מעבר כרם שלום נחסם היום (שישי) לשיירות האספקה והסיוע לרצועת עזה על ידי פעילי תנועת "צו 9" ובני משפחות החטופים. זה היום השלישי ברציפות בו מתקיימות הפגנות במקום על מנת למנוע מעבר סיוע הומניטרי לרצועה, כשהמפגינים במקום אומרים כי "אף סיוע לא יעבור עד שאחרון החטופים יחזור".

בארגון מסרו כי מאות פעילים נוספים מכל רחבי הארץ עושים את דרכם למעבר כרם שלום על מנת לעזור להם במאבק למניעת מעבר הסחורות, שלטענתם עובר ישירות לחמאס. "בשעה זו, על אף מזג אוויר הגשום, הגיעו פעילי תנועת צו 9 ובני משפחות החטופים אחרי הליכה ארוכה בשדות כדי לעקוף מחסומים רבים למעבר כרם שלום וחסמו את שיירות המשאיות בדרכם לרצועת עזה כאספקה וסיוע לחמאס", מסרו היום בארגון.

משפחות החטופים חוסמים שוב את מעבר כרם שלום, 26 בינואר 2024. אפרת אברהמי, אתר רשמי
משפחות החטופים חוסמים שוב את מעבר כרם שלום, 26 בינואר 2024/אתר רשמי, אפרת אברהמי
משפחות החטופים חוסמים שוב את מעבר כרם שלום, 26 בינואר 2024. אפרת אברהמי, אתר רשמי
משפחות החטופים חוסמים שוב את מעבר כרם שלום, 26 בינואר 2024/אתר רשמי, אפרת אברהמי

בתנועת "צו 9" מסרו כי בימים האחרונים הם מצליחים לחסום את מעבר כרם שלום למשאיות הסיוע ההומינטרי. "גאים שעמדנו במשימה ומעבר כרם שלום היה לאורך כל שעות היום חסום לתנועה!", מסרו ביום הראשון לחסימת המעבר. "שיירות המשאיות הארוכות לעזה נותרו תקועות עד למחר, ואנחנו נפעל שימשכו ככה עד שיחרורם של כל החטופים".

בתנועה אמרו כי המחאה היא חוצת מגזרים ואזורים בארץ. "מודים למאות האנשים מכל רחבי הארץ, דתיים וחילונים, מימין ומשמאל, מהעיר הכפר והקיבוץ שהגיעו לחסום את שיירות האספקה והסיוע לחמאס", אמרו. "מודים במיוחד למשפחות החטופים ואיתם משפחות החללים שנפלו בקרבות בעזה שחיזקו אותנו במאבק הלאומי שאין צודק ממנו. עברנו מחסומים רבים בדרך לא דרך והצלחנו לחסום בפועל את משאיות החימוש האלה שמגיעות הישר ליידים של חמאס.

בתנועת המחאה לא מתכוונים להפסיק לעצור את המחאות, עד שכל החטופים ישובו הביתה. "אין סיוע לרוצחים", אמרו. "לא נעצור ואף סיוע לא יעבור עד שאחרון החטופים יחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully