וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון מסוגו בעולם: מיצג לזכר קורבנות טבח ה-7 באוקטובר נפתח בלוס אנג'לס

עודכן לאחרונה: 26.1.2024 / 9:10

הקונסוליה הישראלית בלוס אנג'לס, בשיתוף עם עיריית בברלי הילס, עומדים מאחורי מיצג יוצא דופן וראשון מסוגו בעולם שהוקם לזכרם של קורבנות טבח ה- 7.10 ומוצג במידשאה המרכזית בברלי הילס, ליד השלט המפורסם. המיצג, אשר יהיה פתוח למבקרים לאורך חודש שלם, הוא הגדול מסוגו שנעשה עד היום וכולל 1,400 דגלים בגודל אנושי של מעל 30 לאומים שונים, המייצגים את קורבנות השבת השחורה. 

במציאות הנוכחית בארצות הברית ובשאר העולם, ולאור עליית האנטישמיות והביקורת נגד ישראל, האנדרטה הזו מזכירה לכולנו את הזוועות חסרות הרסן של ה-7.10, אשר היו מכוונות לא רק כנגד ישראל אלא כנגד העולם כולו, והיא עדות נוספת לתמיכתה הבלתי מסוייגת של ארצות הברית בישראל. 

הקונוסול הכללי בלוס אנג'לס ישראל בכר: "מדינת ישראל נמצאת בחזית המאבק בטרור הג'יהדיסטי הגלובאלי, טרור סאדיסטי שלא נראה כדוגמתו בעת החדשה", אמר. "טרור שנוגד את כל הערכים ההומניים הבסיסיים ביותר של האנושות ושעל בסיסם קמה ארצות הברית. מהעיר בברלי הילס שמייצגת ערכים אלו, אנו קוראים לשחרור החטופים ולהזכיר לעולם לקראת יום השואה הבינלאומי: לא עוד! אנחנו ננצח".

ראש העיר של בברלי הילס, ד"ר גו'ליאן גולד: "כל אחד מהדגלים האלה מייצג רוח של אדם שאבד.
אנו מזמינים את הציבור ללכת בין שדה הדגלים הזה, שדה הנשמות, ולהתבונן באנשים - האמהות, האבות, הילדים שנשמותיהם אבדו באותו יום. תחושת הריפוי שלנו כעם מתחילה בשדה הדגלים הזה".

דובי פרנסס, יזם ההייטק הישראלי שהיה שותף ליוזמה אומר: "בימים אלה, בהם אנחנו רואים עלייה באנטישמיות בכל העולם, פעולות מהסוג, החושפות את מימדי השנאה והאכזריות של הצד השני, הן בעלות ערך רב הן לקהילה לישראלים ויהודים אמריקאים פה בארצות הברית, לאמריקאים רבים שחשים הזדהות ואמפתיה עם ישראל, לאזרחי ישראל ולמדינה עצמה, במסגרת מאמציה למסגר את הנרטיב סביב אירועי ה-7.10".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully